Bara slappat och tagit det lungan hela dagen

Shoo på er alla söta och fuckin sköna läsare, ni är bäst det vet ni va? Sveriges bästa läsare utan tvekan haha!
Okej fick lite flipp dära, fråga mig inte varför. Andra inlägget för dagen så det kanske är därför?

.... Höll på skriva det här inlägget men fick ta en liten paus för farsan knackade på dörren och ville komma in.
Han ville bara ha ett snack med mig före han gick och la sig, ni vet fader och son snack. Inspirerande!
Jag orkar inte gå in helt på våran konversation men det handlade för det mesta om nästa år.
Det är dags, det har jag sagt i ett tag nu. Allt jag har gjort 2011 har varit bra men allt ska bli bättre.

När jag ändå är inne på nyår och så kan jag säga direkt att jag inte tänker gå ut och fira som de flesta gör.
Det blir en lugn nyårsafton med familjen det här året, vissa har taggat till som fan och vissa har inte gjort det.
Jag tillhör kategorin som inte har taggat till, vissa säger att nyår är överskattat? Det skulle jag inte vilja säga.
Det är upp till var och en att fira dagen som man själv vill, jag säger bara att i år pallar jag inte göra något.

Hur som helst tillbaka till det jag hade tänkt skriva om från första början i det här inlägget, nämligen min dag.
Jag har bara slappat och tagit det lungan som rubriken lyder, senare på kvällen kollade jag på Premier League.
Det var en riktigt bra match mellan Liverpool och Newcastle som Liverpool tillslut lyckades vinna med hela 3-1.
Efter matchen drog jag in till rummet och fick en oförväntad tweet av Nike Soccer, om inte jag blev lite glad ha!
Happy New Year Bryan! We know with your motivation, you will #MakeItCount in 2012. Cheers.
Thank you so much for everything this year! You guys have helped me to stay motivated, I cant wait for 2012.
Thanks Bryan - that means a lot coming from you. Best of luck in the coming year. Cheers.
Nike Soccer har fan över 200.000 följare så det kändes verkligen nice att få en sån tweet, för några veckor sen började även Nike Football följa mig på twitter och de har över 300.000 följare så det är nice fan. Utan att överdriva fett nice!

Att Nike stöttar mig uppskattar jag så otroligt mycket, jag behöver inte dra hela historian igen men alla mina trogna läsare vet om att jag har varit ett Nike fan ända sen jag var en liten grabb på 6 år och kickade boll här ute på min gård.
Nu börjar det kännas som att inlägget börjar bli lite för långt, men jag spanar in med ett nytt senare inatt tror jag.

Kommentarer
» Felicia

Tänkte bara säga att jag kollade igenom dina stay fresh inlägg och tog åt mig åt 2 st speciellt. Den om smutsiga skor och ovårdade naglar. Jag brukar inte gå runt med smutsiga skor men nu under vintern har jag inte pallat bry mig för de blir smutsiga direkt typ men direkt efter jag såg videon gick jag och tvättade mina skor haha.

Direkt efter jag sett den om ovårdade naglar kollade jag upp salonger, har tänkt boka tid för att fixa fransk manikyr ett bra tag nu men har skjutit upp det men fick "motivation" efter videon.

Fortsätt med stay fresh inläggen, de ger faktiskt motivation till att ändra små saker som man inte själv tänker på. Vet garanterat att det är många som uppskattar de, men bara att de inte kommenterar. Tack för en grym blogg också!

2011-12-31 // 02:16:08
» Martin

Kan du ge oss lite tips sådära vad man ska säga när man går fram till nån som man tycker är atraktiv ? Kung är du bror !

2011-12-31 // 04:51:18
» hey

snackar du med tjejer? alltså sådär smsa, facebook eller nått? Gillar du någon lite extra just nu eller hur är det? tacksam för svar! kram

2011-12-31 // 17:35:10
» love

BRYAN snälla kan du göra fler '' stay freh '' Videosar ? tog verklgen åt mej o känner mej mycket fräshare !

2011-12-31 // 18:09:55
» Meron

Snälla, raka din äckliga sadamm hussain mustach. stay fresch, kepp it real broe! Och din hand i luften, so twothousand-late, put your hands down, please nigga!

2012-01-02 // 01:30:08
» Anonym

När ska du skugga stjärnorna?

2012-01-12 // 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback