BryanMassa @Instagram

Ni kommer fan inte tro mig men jag har inte sovit en minut, det blev en sömnlös natt. Jag har försökt vända på dygnet i snart en vecka utan att lyckats. Men idag kan det gå hem om jag orkar hålla mig vaken hela dagen, fan vad jag ska kriga mot tröttheten haha. Ska göra allt för att hålla ögonen öppna, jag menar krävs det en eller två energi drinkar så får jag väl köpa det. Ikväll vänder jag tillbaka på dygnet tro mig, mulatten tänker sluta vara uppe så sent på natten haha!

Nu till något helt annat, min bild. Jag vet inte vad ni tycker om bilden men jag diggar den galet mycket. #SWAG
Den får mig till och med att tänka på Bow Wow's musik video till låten boy or girl. Fråga mig inte varför men jag tror det beror på att bilden precis som hans video är svart/vit och det är inte ofta jag gör mina bilder svart/vita ska ni veta.

Hur som helst så tänkte jag ta och ladda upp bilden på instagram snart så alla mina followers var beredda på att gilla!
Jag såg också att fotot jag laddade upp igår har fått 57 likes och två kommentarer där en tjej hade skrivit att hon älskar mina ögon. Det var typ den andra eller tredje gången jag fick höra det på en vecka och det värmer faktiskt. Inte oh du är så snygg eller vad söt du är, utan vad fina ögon du har hehe. Det är inte ofta man får höra den typen av komplimanger.

I alla fall, kärlek och respekt till alla mina instagram följare. Speciellt alla tjejerna, ni har säkert själva sett bilden då jag skrivit en liten hälsning till er ha! <3 Före jag avslutar inlägget så hoppas jag verkligen att ni diggar min nya design...

Kommentarer
» Coel

Din nya design är #dope

2011-12-03 // 14:41:07
» hälsningar från götet...

yess i do bryan det är stilrent :)! keep it in that way haha

2011-12-03 // 15:46:18
» will

den nya designen funkar inte för mig, det är streck lite var och här

2011-12-03 // 19:03:48
» sas

det är sant! jag har också alltid tyckt att du har väldigt vackra ögon! hoppas du får en fin tjej nån gång bryan, jag vet att du skulle vara en fin, trogen och kärleksfull pojkvän!

2011-12-03 // 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback