Dagens händelse!

Woho! Idag fick jag in nya t-shirts, perfekt nu när Julen snart är här!
Jag fick två samtal imorse, ett av Hugo Rosas och som jag sa i mitt videoinlägg förra veckan har vi grejer på G.
Jag vill inte gå in för mycket på detaljer än men vi ska höras igen imorgon. Ett annat samtal jag fick tidigt imorse och som faktiskt väckte mig var från leveransbolaget. De ville veta ifall jag skulle vara hemma idag mellan klockan 12:00 till 15:00.

Hur som helst, nu till dagens händelse. Jag fick mina t-shirts men jag var nära på att få ett oväntat besök.
Jag stod i köket och diskade till lite skön musik som vanligt, plötsligt ringer mobilen. Okänt nummer.
Jag stänger av kranen och sänker musiken, halå? Hej är det Bryan Massa? Ah det är jag.
Hej, vi har ett paket som vi ska lämna. Jag blev helt förvirrad, jag har precis fått den ju sa jag.
Är du helt säker på det? Ah jag fick det nyss, för ungefär en kvart sen kom en snubbe med paketet.

När killen på telefon fatta att jag redan fått min leverans avslöjade han sig, Bryan det är Stoffe hahah!
- Det blev fel i systemet, egentligen skulle jag komma och leverera ditt paket fast någon annan tog den fan.
Jag blev helt chockad, Stoffe är en gammal kompis och lagkamrat till mig som äger och jobbar på leveransbolaget.
Men det visste jag inte om utan han berättade det till mig när vi snackade, det var skitkul att höra från honom eftersom vi inte har sett varandra på fett länge. Fan vad kul det hade varit om han var den som kom till min port och lämnade paketet!

Vi hade säkert stått nere i porten och snackat i ett bra tag om våra gamla och goda tider i Vasalund hehe.

Beställ din t-shirt på http://bryanmassa.jimdo.com eller maila [email protected]

Kommentarer
» h

du satsar ju nu på fotbollen,så jag undrar om du skulle ändra dig nu vad skulle du helst bli?liksom utbilda dig till och jobba med?

2011-12-22 // 20:18:43
» olivia

riktigt snygg!

2011-12-23 // 11:56:24
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/
» olivia

riktigt snygg!

2011-12-23 // 11:56:25
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback