De ba kärlek

Kärleken jag får från alla som följer mig på min fan sida är obeskrivlig. I love you all!
Ni kanske redan har läst kommentaren eftersom jag posta upp den på min personliga facebook igår kväll, men jag måste lägga upp den här på bloggen så mina läsare som inte är vän med mig på facebook också kan läsa den hehe. Det är utan tvekan den skönaste kommentaren jag fått på länge. lol is it wrong that i have ur picture as a wallpaper on my phone, and telling people your my boyfriend lmbo:D

Klockren!
Jag har ju nått gränsen för vänner på facebook vilket är 5000 men ibland så raderas några från vänlistan automatiskt, fråga mig inte varför. Fast när det händer så har jag i alla fall chansen att acceptera mina vänförfrågningar vilket jag gjorde idag. Gick ner till 4990 vänner så jag accepterade 10 pers, gick en på en tjejs wall och såg att hon hade laddat upp en bild på mig och skrivit drömman... Sånt värmer verkligen! Stort tack till er alla som har visat och visar mig kärlek, bless you!

Kommentarer
» rima

hahah inte konstigt folk lägger upp bilder på dig du är galet snygg!! puss och kram

2011-12-10 // 00:58:01
URL: http://riiimah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback