Sovde gott inatt och vaknade fint fint.

Ahhh det var ett tag sen jag sov så skönt som inatt. Jag låg i sängen lite halvvaken runt klockan 11 men vaknade helt när min agent ringde mig 11:30. Så jag har varit uppe sen dess, det första jag gjorde när jag gick upp från sängen var att kolla ut genom fönstret och smila. Fan vilket nice fuckin väder det är, känns ju knappast som December liksom. Något jag och mina kompisar pratade mycket om när vi var i stan i veckan var just vädret, jag laddade till och med upp en bild på fb med texten "soliga december". Det är fan sjukt men samtidigt fett med nice, asså solen skiner ju som att det vore April hehe.

Men hur som helst, jag tänkte detaljera för er hur det såg ut när jag vaknade. Efter jag ställde mig upp från sängen och kollade ut från fönstret så kopplade jag min iPhone till min iPhone docka. Var galet sugen på att kicka igång dagen med en nice och smooth rnb låt som får mig på ett bra mode om ni förstår vad jag menar. Första låten jag satte på har jag lagt upp nedanför bilden, den är från 2002 men shit vad skön den är! Drog på mig ett par mjukisar, gick till badrummet och borstade tänderna till låten hehe. Kom tillbaka till rummet, svarade på några obesvarade sms som jag fått under natten och nu sitter jag och skriver det här inlägget. Är ensam hemma under dagen så vet inte vad jag ska hitta på, jag får se. Men jag spanar in senare, lyssna på låten och ta hand om er. Säg inte nej, säg bara jaaa hehe. Bless out.

Kommentarer
» bana bisrat

Tja bryan !



jag har checkat in din blogg lite då & då men en sak jag märker är att du oftast förklarar din dröm tjej utseendemässigt... insidan då ? det är insidan som gör tjejen/killen för den personen är ?? och du snackar om att hitta din brud osv .. är du ens redo för det verkar inte så? skulle du kunna ha en brud som diggar barcelona ?? och dina stay fresh videos... du snackar om fejk hår,fejk fransar,osv vill du inte kunna ha en tjej som är äkta på utsidan & insidan? du verkar vara chill som person men att du ibland blir hypad och överdriver i dina videos och inte är dig själv upp till 100% ... detta är inte hat kommentar är bara nyfiken hahah för du får så likadana frågor så det blir lite boring

2011-12-30 // 16:40:16
» Hanna

Du seriöst så galet nice & snygg! <3

2011-12-30 // 17:29:25
» qruvuna.tumblr.com

qruvuna.tumblr.com

2011-12-30 // 21:14:39
» tre sanningars väska

sweet picture :]

jag har börjat följa en blogg effess.blogg awesome shit she writes, lite om mål och sånt kanske något du borde ta en titt på ?

2011-12-30 // 22:59:27
» elin

skit snyggg! Seriöst bryan. Du är galet nice!

Kom till gbg

2011-12-31 // 00:01:09
» sara

Hej bryan! ville bara säga att du ser sjukt bra ut och att jag diggar din blogg väldigt mkt! btw: Jag har för mig att du kände ett par grabbar här i Göteborg som dansar? Gruppen heter typ skinny squad? har du bra kontakt med någon av dom killarna som är med där elr?, och det vore fett nice om du kommer till gbg. DU vet själv att alla diggar dig här :D

2011-12-31 // 00:09:43
» Sammie

Vart hittar du alla dina låtar någonstans? Vill ha sköna, tunga R&B låtar. ;)

2011-12-31 // 00:10:20
» xhkcn k

sovde??? sov bryyan sov haha kanske dags att ta lite svensk lektioner hahaha no hate thi

2011-12-31 // 04:17:30
» Anonym

damn märkte inte ens själv att det var fel med ''sovde'' lol

2011-12-31 // 05:21:27
» Anonym

slooooow jamz mums

2012-01-01 // 21:06:39
» Angelina

Orka fejka att man sover för att få uppmärksamhet. Gå o lägg dej igen! Så ofräscht. Snälla stay fresh, för din egna skull.

2012-01-02 // 01:26:36
» nathalie

Varför skulle han fejka för att få uppmärksamhet haha? Han är inte ofräsch nångonstan,.. Kolla bara på bilden? Man vill bara kyssa dig bryan haha!

2012-01-02 // 02:14:48
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
» Angelina

Skiiiitsamma gråt oxå. För det första, hur ska han ta kort på sej sj när han sover? Snälla spela över lite mer oxå, tänk efter innan du säger nåt. " Är ensam hemma..." skrev han ovanför videoinlägget. Read before you speak young lady. Och han vill ha kyssar från sina söta läsare, därför han försöker yäni sova fint o puta med läpparna o lägga till en soft song haha.

2012-01-02 // 03:13:34
» Angelina

Och vem sover med hörlurar. Gosh.

2012-01-02 // 03:14:22
» Anonym

riktig törnrosa...

2012-01-03 // 19:58:44
» Sara

Någon leker fin som törnrosa ......

2012-01-03 // 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback