Don't you be holding back your love ♥

Här har ni musikvideon till låten Another Round med Chris Brown och Fat Joe.
För er som inte vet så länkade Chris Brown till videon på twitter för några timmar sen.
Det är kul att se och höra Fat Joe igen eftersom det var ett bra tag man gjorde det sist.
Som alltid när han rappar gör han det bra, även i den här låten. Stilig är han också hehe.
Jag menar det är ju ofta om inte alltid man ser honom i stora och hängiga hiphop kläder.

Chris Brown flippar med ännu en latino på kort tid, först Pitbull's International Love och nu den här.
Han gör det grymt bra också, Another Round refrängen har helt klart fastnat i mitt huvud ska ni veta.
I videon är han fett handsome och mogen, jag diggar verkligen den där Versace jackan han har på sig.
För några veckor sen köpte min storasyrra Diana en likadan Versace jacka fast för tjejer dåra.

Men hur som helst, videon är en klass för sig, riktigt fuckin nice är den med vackra modeller.
Jag vet inte riktigt vad men det är någonting med videon, något som får den att kännas speciell.
Det kanske bara är jag, men den är magisk!! Jag har suttit och kollat på den om och om igen.
Som jag skrev på twitterI used to want you and her and her and her and you and her and her.

Kommentarer
» Omari

Gaalen!! Woah har lyssnat på låten sjuukt länge men trodde aldrig de skulle komma video till den.

Bäst!

2011-12-26 // 22:02:56
» Nathalie

Håller verkligen med dig! Det är något speciellt med både låten och videon, ääälskar låten och texten, kan inte sluta lyssna!

2011-12-30 // 02:51:29
URL: http://naathhaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback