Första inlägget för idag!!

Shit jag vet inte riktigt vart jag ska börja, för en gångs skull har jag mycket att skriva om haha!
Men jag ska försöka hålla det så kort som möjligt eftersom jag inte vill skriva en lång saga.

Yes, då kör vi! Det är första inlägget för idag och ni kanske undrar varför jag inte har bloggat något?
Jag kan säga direkt att jag har varit fett med upptagen, som ni alla vet har jag börjat sälja t-shirts sen en vecka tillbaka. Det är kul och det går bra... Jag menar det rullar på, fast det krävs rätt mycket jobb om ni förstår vad jag menar.
Idag har vi t.ex. packat och skickat iväg alla t-shirts som köptes förra veckan, beställt in nya som kommer in denna vecka och sist men inte minst jobbat på en egen webshop som jag återkommer till alldeles strax. I'm on my grind asså!

Jag hade en köpare från Göteborg idag, tung kille, tung kille! Han blir den första som reppar TEAMBRYANMASSA där.
Fast chansen att bli första tjejen finns ju kvar, har massor med söta läsare därifrån ju. Vem det blir återstår att se!
Nu till webshoppen jag var inne på tidigare, sidan heter BryanMassa.jimdo.com. Ta en titt där.
Det är mer än bara en webshop med mina t-shirts, ni hittar olika nyheter, bilder och videos där också!
Gjorde den mest för att de som bor utanför Sverige ska ha det lätt för sig att beställa en tisha. Alla från Sverige kan också beställa därifrån om ni vill men annars kan ni fortsätta höra av er till teambryanmassa@hotmail. Det funkar lika bra!

Checkade luren precis och såg tre missade samtal + 5 sms. Det är inte bara bloggen som fått vänta idag kan jag säga.
Min iPhone har blivit bombarderad med notisar utan att överdriva, allt från whatsapp, till kik, facebook och instagram!
Det roliga var den att jag under dagen lyssnade på musik från min iPhone som jag kopplat till min högtalare.
Jag blev så irritred tillslut eftersom jag fick notisar hela tiden, fett jobbigt för låtarna stannade alltid upp haha.
Om jag bara satte mobilen på ljudlös från första början hade jag kunnat njuta av musiken till max utan att bli störd.
Bra, kom att tänka på det nu liksom, klockan 23:50 när jag har stängt av musiken.. Smart Bryan, smaaart!

Före jag avslutar inlägget vill jag bara tacka er alla söta och sköna läsare för kommentarerna.
Jag syftar på kommentarerna till inlägget nedanför, det värms verkligen. Ni är helt underbara, de bara kärlek <3
Nu ska jag hoppa i badkaret och ta en varmt bad, jag är helt slut. Har varit stressad hela dagen så det ska bli skönt.

Kommentarer
» Anthon

Skriv lite om vad det kommer att komma mer för kläder? om har en aning om det asså! Peace out Bryan!!

2011-12-21 // 10:58:56
» Lebanezza

Ska vi ha ett länkbyte? :)

2011-12-21 // 20:40:17
URL: http://lebanezza.blogg.se/
» Den Rockande Kocken

Inbjudan! Bara en dryg vecka kvar på bloggtävlingen där man kan vinna ett helårsbonnemang på musiktjänsten WiMP, missa inte chansen att få tillgång till miljontals låtar gratis... http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=752 Have a rocking great day...

2011-12-21 // 22:40:52
URL: http://blog.godaremat.se/
» Paula

HAHAH fett stressad du låter i inlägget, jag själv blev stressad av att läsa den!

2011-12-22 // 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback