Dags att sova snart

Shoo på er! Har jag några läsare som är vakna så här dags? Det tror jag faktiskt, jag är väl inte den ända nattugglan här haha. Ni alla vet om att jag har haft svårt att vända på dygnet sen några veckor tillbaka, men anyways...

Jag har läst några utav kommentarerna som jag fått i mina senaste inlägg, det är många som frågar mig olika saker så jag tänkte spana in med ett videoinlägg imorgon och ger er lite svar. Låter det bra eller? I hope so i alla fall.

En kul kommentar som jag fick hittar ni i inlägget nedanför, det står typ att man kan tro det är jag som kysser tjejen på bilden. Jag önskar verkligen det var så hehe, nä men frågan är när jag själv kommer att kunna ladda upp sånna bilder?

Kommentarer
» miss Bee

bryan vad händer när kommer videon ? :)

2011-12-07 // 12:27:50
URL: http://missbee.blogg.se/
» Undrande

kan du ge några tips om hur man ska träna rygg, såg att du hade grova ryggmuskler? :D

2011-12-07 // 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback