Göteborg vad hääänder?

För många har Fredagen precis börjat men för mig är det slut.
Jag har varit ute en sväng med Danne, vi käkade och hade det galet nice.
Vi pratade om det mesta, allt från livet och fotbollen till tjejer. Ni vet, killsnack.
Men jag måste säga att den intressantaste konversationen handlade om just tjejer.

- Bryan, hur kommer det sig att du fortfarande är singel?
- Jag svär jag vet inte, men brors du vet själv att jag letar efter min cinderella.
Sen kom idén, låt oss dra på ett äventyr utanför Stockholm för att försöka hitta henne åt mig.
Vi tänkte göra något kul och oplanerat, jag menar det är ändå helg så varför inte haha.

Jag hade bara en stad på tankarna och det var Göteborg!
Tyvärr så var vi tvugna att vända tillbaka på grund av den överdrivet långa trafiken.
Det var ju synd med tanke på att jag har så många söta och sköna läsare från GBG.
Men frågan är fortfarande... Vart är min cinderella?

Kommentarer
» Anonym

herregud va desperat du e chilla

2011-12-03 // 01:27:29
» Nadia

Du MÅSTEE kma t gbg snart fan :O

2011-12-03 // 11:56:58
» Whoop di di do

haha nån annan hann före med kommentaren =/

2011-12-03 // 12:00:44
» Anonym

alltså förlåt men asso du är så fake! när dina fans skriver till dig varje dag så är det bästa du gjort retweetat bara medans när romeo tog kontakt med dig blev du värsta galen och börja hunda och skriva till han , kom igen nu vafan a original is worth more than a copy.

Plus det e romeo som brukar alltid brukar skriva where is my cinderella and ish och sen börjar du oxå skriva det lol funny

2011-12-03 // 22:43:37
» isabella

kom till gbg nu! DINA BÄSTA LÄSARE BOR HÄR

2011-12-04 // 21:23:40
» Camilla

Asså bryan vad har hänt med dina stayfresh videos ? vi saknar dom ( eller iallafall dem flesta) :P

2011-12-06 // 16:47:18
URL: http://esiys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback