Instagram mitt nya place!

Ska jag avslöja en hemlighet? Det är på instagram jag lägger mina mäk trix om ni förstår vad jag menar haha.
Är man smart som mig kan man haffa riktigt fina tjejer på ett smidigt sätt utan att folk lägger märke till det!
Grabbz lyssna noga på mig nu för jag ska berätta hur man fixar gärisar med hjälp av instagram hahah.

1. Du kollar runt lite grann, checka läget med dina följare och kolla vilka personer de följer.
2. Ett annat alternativ är att gå in på search och söka efter olika tags som t.ex. #tjej #söt #fin.
3. När du har hittat en bild på någon du tycker ser bra ut, gilla hennes bild!
4. Om hon gillar tillbaka någon eller några utav dina bilder är det bara stöta direkt.
5. Gå in på hennes profil igen och kommentera en bild.
6. Eftersom man inte kan chatta på instagram så kommentera: Adda mig på facebook.
7. Om du har appen KIK så kan du be henne adda dig där istället för facebook, valet är ditt.
8. Om hon addar dig har du en bra chans att komma i kontakt och träffa henne.
9. Tänk själv brorsan, det skulle aldrig gått så långt om hon inte digga dig.
10. Lycka till, för mig har det flytit på bra i alla fall hehe.

Ett ex. från idag. Hitta henne på insta och tog det vidare till fb.

Som ni alla vet är min vänlista på facebook full. Så full att man knappt kan skicka en vänförfrågan.
Nu för tiden räcker det inte ens med att jag tar bort några vänner för att man ska kunna adda mig.
Utan jag måste själv adda personerna, det är verkligen fett jobbigt att maxgränsen för vänner är 5.000.
Men i alla fall, den här tjejen är riktigt söt. Problemet är bara den att hon bor borta i Örebro.
Skönaste inlägget på länge eller hur hahah. Hoppas ni inte tog det allt för seriöst!

Kommentarer
» misa

hahhhahahha skönaste inlägget ever!!!

2011-12-18 // 02:04:06
URL: http://rebell.devote.se
» Anonym

haha faktiskt brukar jag hata på dina inlägg men det här var bra och äntligen ett inlägg där du inte försöker skriva något bra om dig själv eller försöka få dig att framstå som bättre än andra.



tung e du!

2011-12-18 // 15:41:08
» Nathalie

Så chockad jag blev när jag gick in här och såg vår konversation!

Du vet själv att Örebro bara är 2 tim bort ;)



// Instagram tjejen

2011-12-20 // 01:18:42
URL: http://Http://NathalieAb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback