Juldagen - 25 December 2011

Heej på er alla söta och sköna läsare, jag hoppas verkligen ni hade en riktigt God Jul igår på Julafton.
Som jag skrev på twitter gäller det att spendera dagar som dessa med sina nära och kära, familj och vänner.
Det gjorde jag igår och det tänker jag även göra idag på Juldagen, snart är det nyår och då kan man festa loss.
Fast det vet jag inte ens om jag kommer att göra i år, hittills så är faktiskt ingenting planerat inför nyårsdagen.
Oftast blir det något i sista minut och då är ju chansen stor att allting floppar, men jag får se vad som händer.

Tillbaka till Julen då, jag vet inte hur många sms jag fick där det stod All I want for Christmas is you Bryan!
Många ville ha mig men jag kan inte vara allas samtidigt haha, driver bara! Men fick ni det ni önskade i present?
När jag ändå är inne på sms kan jag säga att alla som fick en Julhälsning av mig igår kan ta åt sig jätte mycket.
Jag skrev det på fb och kan skriva det här också, jag skickade runt Julsms till alla som jag gillar och bryr mig om.

Nu hade jag tänkt tanka hem This Christmas, jag har konstigt nog aldrig sett klart på hela filmen.
God Jul på er!

Kommentarer
» Anonym

Kan inte du skriva hur du inte vill att din tjej ska vara? asså om du inte vill ha en svartsjuk, osäker tjej eller en tjej som typ tjafsar för minsta lilla osv aa du fattar :) Och sen om du skulle bli tsm med en tjej skulle hon få gå i tights och visa rumpan? asså skulle du tycka de va okej? Och om hon skulle be dig typ sluta snacka med andra brudar och sånt hade du lyssnat på henne då och skitit i alla eller hade du fortsätt så som du gör nu? :)

2011-12-25 // 20:10:08
» -ViviTran

Asså, du är så swaggaaa!

2011-12-25 // 22:50:40
URL: http://infinitetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback