Girl you know that this Christmas is you and me.

Shossan bloggen! Bryan här, jag hoppas ni alla mår bra och att ni fått en grym start på Fredagen.
Själv mår jag fint, just nu så tar jag det bara lugnt och väntar på att min tjejkompis som ska komma över.
Hon är i stan och handlar lite julklappar till sina nära och kära men när hon är färdig tänker vi chilla tillsammans.
Hon skulle komma med en julklapp till mig så jag sitter här helt glad och väntar på henne haha, det ska bli nice!
Kom igen fan lite mys dagen före Julafton skadar väl inte hehe, ska ta och fixa en riktigt skön spellista åt oss nu.
Låten som jag har lagt upp under bilden kommer utan tvekan att sätta stämningen i mitt rum. Ta hand om er, bless!

Kommentarer
» Helaannn

Hoppas du får en underbar dag PUSS



//Helan Vanessa

2011-12-23 // 15:14:15
» anonym

Kan man få ditt nummer?

2011-12-23 // 18:09:54
» Celine

Heeey Brian hoppas allt är bra med dig?, Jag vet att frågestunden är över o så men du kan ju se detta som en ba övrig fråga or something för som läsare skulle det vara kul o veta mer om dig typ! Jag undrar vad brukar du göra på nyårsafton egentligen? Alltså firar du med familjen, tränar du eller äre det dagar som denna du tar ledigt o bara kör all in fest? Och om du väll festar är det lokal fest eller klubb? Sedan sista frågan Haha skulle du kunna rekommendera någon bra klubb och gå på?



Love!

2011-12-23 // 19:36:01
» Nadia

Hoppas det blev en grymt chill kväll med bruden! ;)



kolla in min blogg, hade betytt mkt<3

http://www.nattstad.se/admireus?id=2230197

2011-12-24 // 02:36:10
URL: http://www.nattstad.se/admireus
» weronika

För några månader sen så kollade jag igenom dina StayFresh videos, och jag tog åt mig det du sa. Det med håret, naglarna, kläder och smink. Jag började sköta håret, naglarna, gick till och med ner ett par kilo. Galet tacksam Bryan. Lev livet, fortsätt med fotbollen och bloggen! Du kommer att nå långt!

2011-12-25 // 00:30:31
» !

Hej Bryan! Vart kommer dina jeans från? by the way har följt din blogg i mer än 3 år nu haha, kul att den blivit större och större!

2011-12-28 // 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback