Låt mig ta er tillbaka

Jag har varit inne på min blogg och läst gamla inlägg, jag hittade ett inlägg som jag skrev i September förra året.
Jag tänker bara kopiera det jag skrev och klista in det på nytt eftersom jag fortfarande känner likadant som jag gjorde då.

Låten jag tänker bjuda er på nu är från förra året men jag måste låta er veta att jag diggar den fett mycket.
Jag gillar sånna här låtar som fan, det är så otroligt skönt att lyssna på sånt, speciellt om man har varit med i någon liknande situation som de sjunger om.

Jag vet att det ibland låter som att jag överdriver lite grann men jag antar att ni som följt min blogg ett bra tag har fattat att jag dööör för rnb. I love musicmusic is my drug och rnb is the shitthat's it!

Jag vet inte om jag skulle klara av att leva utan rnb. I just love it.
Jag kan inte ens förklara med ord hur mycket jag älskar rnb utan jag låter låtarna jag lägger upp tala för mig.

Vissa av mina läsare kanske undrar varför jag gillar rnb så mycket? Svaret är kort och väldigt enkelt.
Jag är en varm person med mycket kärlek och gillar att lyssna på låtar som handlar om just kärlek.

Innan ni klickar på play måste jag bara säga att jag diggar sånna här musikvideos när man ser hur killen och tjejen har det i sitt förhållande osv.. Det är lite svårt att förklara hur jag menar men ni kommer förstå mig när ni ser den.
Här har ni alla söta och sköna läsare, här har ni låten She's gone... Hon är borta. . .
Baby it was all my fault, I forgot how to treat a Woman. . .
Baby it was all my fault, I forgot how to treat a Woman. . .

Kommentarer
» BS

Har ett svagt minne av den här från ditt gamla inlägg,, den är fin :)

2011-12-16 // 23:20:02
» Sarah

Kan inte du gör en låtlista på 10 st låtar(eller hur många du vill) o lägga ut som ett inlägg på din blogg? Nya RnB låtar, det skulle uppskattas till max.

2011-12-17 // 00:33:03
» Paula

Du e verkligen en söööt kille brian, önska det skulle finnas fler av såna kilar som dig som faktiskt bryr sig om kärlek o inte bara ligger runt, och jag hoppas verkligen du hittar din cinderella nån dag! hon kmr vara lycklig som har sån perfekt kille som dig:)

2011-12-17 // 05:35:14
» Anonym

BRYAN, videon till Chris Brown ft. Kevin McCall - Strip är ute!!!

2011-12-17 // 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback