Ni kan Kalla mig The Ladies Man

When it comes to love, eller låt mig ta det på svenska... När det kommer till kärlek vet jag mycket.
Fastän jag är singel och så är det ett område jag har stor erfarenhet ifrån tro mig eller ej.

Många gör bort sig på facebook när de lägger till "i ett förhållande" och sen efter någon vecka är det slut.
Fatta hur dumma ni får er själva att se ut, jag kan förstå att man är hypad och glad i början.
Så är det nästan alltid när man blir tillsammans, man vill att alla ska veta om det.
Mitt tips är att vara lite diskret och ligga lågt i ett tag, alla behöver inte veta på direkten!

Jag kan komma med flera tips och förslag men jag orkar inte skriva ett långt inlägg just nu.
Ni kanske minns för något år sen när jag hade en kategori som hette "kärleksproblem".
Då ni läsare skrev till mig vad ni gick igenom i erat förhållande om ni behövde hjälp.
Minns jag rätt så brukade även min homie Jonathan (Biggie) gästblogga i den kategorin.

Men anyways livet leker för mig, jag kan inte klaga. Jag menar jag är singel och njuter av det.
Ett samtal i månaden, ett sms för stunden och kanske en kyss för dagen det räcker för mig.
Det behövs inget mer. Inget drama, inget tjafs eller onödigt huvudvärk.

Men den dagen jag skaffar tjej, då kommer jag behandla henne som en prinsessa.
Vårat förhållande kommer att vara så bra, ärligt, och kärleksfullt.

Här bjuder jag er på en mening som jag också la upp på min personliga facebook.
Den har över 150 likes så jag antar att den fått många att tänka två gånger.
Vissa flickor inser inte vad de är värda. Vissa killar inser inte vad de har.

Kommentarer
» rima

visa dina läsare lite mer kärlek ;)

2011-12-19 // 01:30:33
URL: http://riiimah.devote.se
» ricko

så kul att du tror att ditt förhållande kommer var perfekt hahaha good luck säger jag bara

2011-12-19 // 03:32:01
» Anonym

hah asså så mycket luft du har, uffft!

2011-12-19 // 08:26:09
» chasmine

<3 :)

2011-12-19 // 08:49:36
» Jennifer

äsch..låt honom vara. verkar ju jätte go och charmig!

2011-12-20 // 22:17:06
» loloftajagsäger

Mannen. jag söger bara det här..Spräck din luft. Sluta tro att du är något. Du ser ut som vem som helst.Du sticker inte ut i mängden. Du är inte ens söt.

2012-01-04 // 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback