Nike Ambassadör Eventet

Förra veckan var jag på Nike Ambassadör Eventet som ni alla redan vet om.
Det var en lång dag för mig men även för de 12 killarna som var där för att tävla om de 5 platserna inför nästa år.
Dagen innehöll allt från elitövningar till olika snabbhetstester och jag måste erkänna att jag blev imponerad.
Alla var duktiga men sorligt nog var det bara 5 spelare som kunde bli utvalda och efter en lång veckas väntan kom beskeded idag. Även om du inte blev vald så ska du vara stolt över dig själv. Ni kämpade, gjorde ert bästa och gav 110%!

Ett stort Grattis till de 5 spelarna som nu har fått chansen att representera Nike under 2012.
Facebook.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» A

Betyder det att du inte kommer vara en ambassadör nästa år eller?

2011-12-18 // 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback