Onsdagen är här

Sitter uppe på natten och bloggar, det börjar hända lite för ofta nu hehe. Jag ska faktiskt sova snart eftersom jag är trött efter löpningen idag. Jag har varit ute och sprungit, tanken är att jag ska göra det igen imorgon bitti. Därför måste jag sova typ nu om jag ska orka, senare på dagen ska jag försöka hitta en present till min stora syster Diana som fyller 30 år! Vet fan inte vad jag ska köpa...

På tal om födelsedagar så fick jag tag på några bilder från just min födelsedag för typ 2 veckor sen, jag laddade även upp de här bilderna på facebook som några säkert redan har lagt märke till.
Nu måste jag verkligen sova om jag ska lyckas vända tillbaka på dygnet vilket jag vill. Är ärligt talat trött på att somna halv fem på morgonen och vakna sent på dagen. Ha det bäst allihopa, sov gott!!

Kommentarer
» Tony

You Fucking BALLIN Homie :D

2011-12-01 // 15:01:20
» Kurd

assoo vilket sjävlförtroende du haaaar! ps, du är skit ful! wannabe c.brown....

2011-12-13 // 14:02:00
» Ina

du är snygg men du har för mkt luft i dig så det gör dig automatiskt ful sry...

2011-12-13 // 14:04:01
» kurd #2

håller med kurderna! asså du får la sluta ha så mycket luft förihelvete!! ps du har gayögonbryn :D du borde bli tsms med Amir.... (gaybloggen.se checka in hans blogg RRRAAAWWW) <3

2011-12-13 // 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback