Shoo bloggen!

Här har ni bild från igår på mig och en läsare som hade modet att komma fram, gulligt!
Hon sa att hon kände igen mig direkt och visste att det var jag när hon såg mitt blonda hår.

Men hur som helst, jag ligger i sängen just nu och kollar på USAs roligaste stand up på comedy central.
Jag har bara chillat hemma idag fast ändå är jag fett trött och seg, känns som att jag kommer somna snart.
Imorgon kommer jag att spana in med videoinlägg där jag bland annat svarar på frågor som jag fått under veckan.

Något jag också kommer att ta upp imorgon är att min syrra, Liza, kan fixa ditt hår om du vill ha det insytt.
Alltså om du har eget hår hemma och vill ha det insytt så kan hon fixa det åt dig till ett bra pris.
Nyår närmar sig och visst vill ni tjejer se snygga ut i håret. Återkommer med mer info imorgon.
Nu ska jag softa, kolla på tv och som alltid före jag lägger mig checka läget på instagram ha!

Kommentarer
» GULED'S STALKER

Ser du gjort den ny inlägg bryan! Berej kan du få till dig mellan mig o gullet?? Serriöst aldrig sett & träffats någon så vacker blomma eller fin ros som denne man. Jag älska den gullet! Bryan sätt på dig säkerhetsbälte, för jag & gullet ska träffas o ha kul i stan, vill du den hänka på?



Eller släng bara ett mess! Väntar fortfarande på Guleds mess o den inkorg i min fazebok så snälla skicka den. För skulle bli happy den o kanske hoppa runt man vet aldrig.



JAG ÄLSKAR DIG GULED, GIFT FIG ME MIG? <3

2011-12-28 // 23:45:33
» D

Hej Bryaan hur lång är du ? Du verkar fett lång ellr det kanske tjejen som är fett kort :P

Ha det!

2011-12-29 // 00:58:37
» Sebbe

yo bryan va gillar du för tjejer? vf haffaru inte nån guzz som spelar boll eller ere inte de du gillar? tänkte du vet de kanske e soft oo ha en guzz som förstår vad du brinner för från grunden som stötar dig vill kolla på dina matcher som du kan träna tsm me på fritiden yani båda utvecklas har kul umgås på plan gör de båda älskar eller är du mer för dom här brudarna som e fixerade på sitt utseende och leker dom gillar sport för uppmärksamhet???? svar uppskattas

2011-12-29 // 03:28:58
» andy

bryan, har du någongång haaft problem med finnar om ja vad gjorde du åt de?

2011-12-29 // 12:13:08
» Anonym

JAG HATAR MIN PAAPPA OOOH FUCK HIIIIIM!!!!!!! HATAR HATAR HATAR O HATAR! LYCKOS DIG SOM VERKAR HA EN UNDERBAR FAMILJ. BE GRATEFUL

2011-12-29 // 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback