Söt tjej!

Jag vet att jag har skrivit det så många gånger förut men jag kan göra det igen, mina läsare är sötast!
Igår natt hade jag inte så mycket för mig, jag var så uttråkad att jag googlade mitt egna namn haha.
Jag ville se det senaste som skrivits om mig så jag klickade på sidor från sverige + senaste veckan.
Det kom upp lite saker om fotbollen och klubbar som jag eventuellt kan flytta till nästa år.

Men det som jag fastnade för var när jag kom in på en tjejs blogg, hon hade nämligen bloggat om mig!
Det har hänt förut också, flera tjejer har bloggat om mig tidigare men jag har aldrig tagit upp det...
Jag kanske borde gör det här oftare? Alltså att jag som nu tänker länka till tjejens blogg.
Det är ju fett gulligt av henne och jag tycker hon förtjänar lite uppmärksamhet.

"En utav de absolut vackraste människor jag sätt i mitt liv ! Bryan Massa, gaaah jag döör...
Tänk att han bara genom en blogg kan påverka någons liv så som han gjort,
så fort jag inte är på humör klickar jag in där och kollar hans video inlägg,
hans leénde, allt.. Vad mer kan jag säga, Speechless!"

Checka in hennes blogg nu!:)

Kommentarer
» brodern

Mannen, jag gillar dig men man börjar få intrycket av att du har börjat tappa fotfästet nu;). Men hursom, lycka till.

2011-12-18 // 15:56:50
» Anonym

hon va lik dig :s

2011-12-18 // 19:41:38
» :D

LOOOL hahahah hon gick i min skola förra året julia diekmeier skälltorpsskolan i backa hahaha sjukt snygg tjej

2011-12-20 // 21:29:00
» Anonym

mannen go kill urself!

2011-12-21 // 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback