Svar på era frågor! (Frågestund)


Kommentarer
» Meli

Hej bryan.. Har en fråga till dig,angående kärlek. Du verkar vara doktor love när de kommer till sånt,haha ne driver men iallafall.

Jag och en kille har känt varandra i flera år,men aldrig umgåtts. på sistonde så har vi börjat umgås,eftersom vi har så många gemensamma vänner. Jag har börjat få känslor,och har berättat det för honom. Han tyckte att vi borde vara mer med varandra och att det kanske leder till något då. Ibland brukar han igga mina sms,men ibland kan tanken slå honom att höra av sig till mig,speciellt på kvällarna och vill att jag ska komma över till honom. Han kan alltså igga totalt vad jag skriver och sedan bara skriva något annat när han känner för. Alltid jag som får höra av mig,smsa,ringa och allt dedär. Det är sjukt jobbigt, vad ska jag göra? Många har försökt hjälpa oss så att det leder till något, Han verkar tro att han har mig när han vill,att jag ska jämt finnas där för honom. visst säger inte att jag inte gör det,men känns bara som att jag ger så mycket mera än vad jag får tillbaka. Snälla hjälp mig,vad ska jag göra!

2011-12-30 // 04:28:44
» Valentina

Hej Bryan!

Har märkt att du är grym när det kommer till kärlek, klockan är halv 6 på morgonen just nu och jag tänker. En kille jag tycker väldigt mycket om var otrogen mot mig, vi är inte ihop men var på gränsen kan man säga och jag tog tillbaka honom vilket jag ångrar grovt. Men jag vet inte hur jag ska säga det eftersom denna händelsen var 2 månader sen.. snälla hjälp mig I'm going insane

Btw, mulatter äger hehe

2011-12-30 // 05:24:34
» Valentina

Menar hur ska jag säga att det är över eftersom det har gått en så lång tid sen han var otrogen

2011-12-30 // 05:26:03
» Somalier



HEJ BRYAN, JAG VILL BARA VETA OM DU DIGGAR SOMALISKA TJEJER, OCH TJEJER MED SLÖJOR? SKULLE DU KUNNA VARA TILLSAMMANS MED EN TJEJ MED SLÖJA? TUNG BLOGG HAR DU ;)

2011-12-30 // 06:26:57
» HAHAHAh

Vadå somalier hahahjahaha dra inte alla somalier över en kam säg ditt egna namn

2011-12-30 // 12:51:58
» Anonym

Man märker att du har blivit mycket mer seriösare ang allt, kärleken, fotbollen, livet osv. Du gick verkligen in deep i ditt liv och berättade mycket som vi (eller åtminstone jag) inte visste. Tack för det :)



Har en fråga, vad tycker du om somaliska tjejer? Alltså så bara allmänt?



Sööööt är du, taack för dina videos:)

2011-12-30 // 13:23:09
» Anonym

Vaa alltså vad tror ni själva ni har en chans eller, och skämtar ni med mig lr, sjal? hahahahhaha där dog jag ju, skriv ditt egna namn, snacka inte om somalier, vissa och jag inkluderar mig själv tkr hane ful.

2011-12-30 // 13:45:19
» Anonym

Skulle du kunna bli tillsammans med en tjej som aldrig haft pojkvän, aldrig kysst någon osv..

2011-12-30 // 14:27:06
» Alex

Hej, hur hittar du all bra musik ? Btw du e kung !

2011-12-30 // 15:15:44
» Anonym

shoo bryan en fråga gilla du elektronisk musik? te.x house dubstep electro o sånt ?

2011-12-30 // 16:23:05
» Random fråga

Amen hej Bryan, vill först säga att det blonda håret verkligen passar dig. Var personligen inte jätte kär i ditt utseende innan, nu däremot ser du otroligt bra ut ( sjukt hur hårfärg kan förändra någon ) men iallafall jag undrar varför du valde namnet mulattobee, har aldrig förstått det, visst är du mulatt men vad står tobee för??

och du får gärna fortsätta med dina stay fresh videor!

Hoppas du har en trevlig helg och nyårsafton lycka till med allt.

2011-12-30 // 16:26:42
» Lägg ner Hoppet tjejer som är Okysst, och har Slöja

ni tjejer är patetiska. Vem vill ha en tjej som är liksom okysst, och har inga som helst erfarenhet av vad en relation är och hur den funkar.som kille vill man ha någon, inte som kysst femtio pers men ändå någon som kysst…någon. Om hon är okysst låter det bara som om hon inte så särkilt snygg. Liksom okysst. En annan sak om hon aldrig haft pojkvän, för alla har inte varit i en relation, men hon måste ha kysst någon. Där går gränsen.

2011-12-30 // 16:46:05
» Anonym

det är en sak jag inte fattar, ser du vilka som skriver till dig eller, alltså vrf tar du aldrig emot mina kommentarer, denna gång skrev jag inge elakt ens va är ditt problem re? ta emot orka var sån här bitch

2011-12-30 // 16:52:00
» Anonym

Hej Bryan, wanna go o Vegas ?

2011-12-30 // 17:11:40
» RMH

Hur ser du dig själv om 10 år ? familj,karriär osv

2011-12-30 // 19:19:17
» rebecka

du svarade inte på min fråga men här kommer den igen.. skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som är 15 år om du va kär i henne och tyckte hon såg riktigt bra ut? svara snälla ;) tung blogg <3

2011-12-30 // 20:10:32
» marcus

Sho Bryan, har följt din blogg sjukt länge nu och har utvecklats sjukt mycket i fotbollen tack vare dig, här kommer min fråga iallafall, vart ifrån hämtar du all energi till allt du gör till exempelt joggar och tränar varje dag?



ser upp till dig mer ån någon annan <3 respekterar svart :)!

2011-12-30 // 22:28:39
» Sebbe

Ajt broshan tack för svaret ha! Men de där med fotbollen asso vad är felet med att din tjej också lirar boll? Ja menar hon gör de hon älskar nåt du också älskar varför hindrar de dej att dublir tsm me en guzz som spelar fotboll? Första killen fotbollskille som ser de så hehe Tacksam för svar bror

2011-12-30 // 23:34:40
» Din mulattobroder!

Tja Bryan, jag har tre frågor;

1. Vet du vart man kan hitta najsa snapbacks i Stockholm?

2. Hur ska man träna och äta för att få typ magrutor till sommaren u know!

3. Hur skaffar man guzzar hahahahha du vet de e mörk å sådär ute man vill ha nån och mysa med ju! Hur e de bästa sättet? Typ online (instagram, facebook osv) eller bara gå fram och haffa nr? Skulle va fett nice om du svarar! Peace bro, och lycka till med fotbollen!

2011-12-30 // 23:45:50
» Anonym

Älskar att titta på dina bloggvideos jag blir alltid på bästa humlret efter! Du är så sick snygg Bryan!

2011-12-31 // 01:48:59
» TRUTH

DU ''SOMALIER'' tror aldrig bryan skulle vara tsm med en tjej med slöja och alla andra killer som typ inte är muslimer...

2011-12-31 // 05:11:24
» Anonym

hahahha bryan dina läsare alltså... vem fan skulle vilja vara tsm med någon som är 15 om man är 20 HAHHAHAAHAHAHH..... minst 18år typ ifall man är 20 men 15 komigen driver du med dig själv eller vad är det frågan om

2011-12-31 // 05:17:00
» Anonym

HAHAHahahahha e död

2011-12-31 // 13:14:04
» Vladimir

Var det Emina Zahirovic du menade angående tjejen du såg i stan med rött hår? Tycker ni isåfall ny passar tillsammans.



uppskattar svar!



Ps;: går i SIS som du gick i :))

2011-12-31 // 17:13:24
» rebecka

eh du som skrev om min fråga dedär med 15 år. jag uuuuundrade bara ok? ville bara se vart gränsen gick för bryan.. plus kärleken har ingen siffra ;) är man kär så e man.

2012-01-01 // 00:00:48
» Anonym

en liten fråga, gillar du tjejer med swaaag elr med mer ordentlig stil? Skulle din tjej få snacka typ såhär, sho bre, va händer jao o sådär elr vad tkr du om de ? tuuuuuuuungaste boggggggen!

2012-01-01 // 00:09:38
» tina

DU GÖR MIN DAG OCKSÅ !!!!!!

Troo mig jag kommer sova gottt jag också!!

2012-01-01 // 01:50:56
» richie

hej bryan

1.vem är din favorit skådespelare och komiker??

2. dina tre favorit fotbollsspelare??

3. din favorit rnb artist?

2012-01-01 // 02:11:54
» Adam

Tjena bryan, stort fan här!

undrade vilka böker det var du menade när du sa att du har blivit mognare, lätt intressant faktiskt. vad heter dom skulle jag vilja veta, tack för svar!

bästa bryan!:)

2012-01-03 // 05:19:42
» Sara

Du "somalier" varför drar du alla somalier över en kam? Skriv ditt namn eller get out of here,sluta skämma ut oss andra somalier.

2012-01-04 // 19:54:39
» JustH

Hej Bryan! Måste säga att du har blivit sjukt mogen! Jag har alltid älskar dig, läst din blogg och grejjer.. Men ett tag när du börja skriva hur tjejer skulle vara viste jag inte om du var allvarlig eller inte. Börja ett tag sluta läsa din blogg eftersom jag själv inte hade så mkt pengar o kunde inte fixa dyra naglar o löshår, haha nej du fattar.. Men nu när jag tittar hit igen så erkänner du att det var lite "mkt" det har ju till och med hjälp några tjejer. Haha, gillar dig sjukt mycket o snygg är du!

2012-01-04 // 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback