Syrran har börjat blogga igen!

Lizalondon.blogg.se

Kommentarer
» Bl.a.c.k

Katt är hon dammn!! Fyfan vad hon måste ha boys över henne varje dag! Mörk version av Kim kardshian!

2011-12-05 // 00:49:04
» Jennifer

Hon är så jävla lik kim K fast mulatt. Diggar din blogg grovt. Behöver hjälp lite så hoppas att du kan hjälpa mig. btw skicka en kommentar i min blogg när du har svarat på min fråga så jag vet.



jag var tillsammans med en kille i 9 månader, och sen så hade han ljugit rakt i ansiktet på mig när jag visste sanningen.. sen så bestämde jag att jag ville ta avstånd pga han har behandlat mig väldigt dåligt, för att han hade brist på ärlighet i vårt förhållande också.. & sen så sa han ' ha ditt fucking avstånd puta ' och puta betyder hora. Vad tycker du jag ska göra? Han vill träffas och snacka men jag känner att jag inte kommer klara av och jag börjar hålla på med en annan just nu.. och är mycket lyckligare hos honom.. Peace!

2011-12-05 // 01:03:35
URL: http://jenniis.blogg.se/
» Paula

Jättekul att din syster börjat blogga igen, läste hennes blogg som hon hade tidigare:)

2011-12-06 // 00:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback