#TEAMBRYANMASSA

Väldigt många har väntat på mina t-shirts och nu är de äntligen här!!!

Ni har säkert lagt märke till att jag idag har lagt upp massor med bilder på min personliga facebook och fan pagen.
Jag vill bara tacka för alla likes och positiva kommentarer som jag fått, det uppskattas verkligen till 100!
På twitter har jag såklart också skrivit mycket om t-shirtarna, så kul att både tjejer och killar är intresserade!

Det skadar inte med lite swag, är du sugen på en tisha så skriv till [email protected].
Låt oss veta vilken storlek och färg (svart/vit) du vill ha. Pris: 200 kr.

Jag är så otroligt upptagen just nu men jag spanar in med ett till inlägg sen när jag har tid.
Kärlek och respekt till er alla, ni är bäst asså! Muuuaah <3

Kommentarer
» Pontus

tja bryan! skulle vara kul om du svarade på den här frågan: eftersom du skriver mycket och även pratar på engelska... hade du MVG i engelska i högstadiet och på gymnasiet hela tiden? Eller har du lärt dig med hjälp av NIKE osv?

2011-12-16 // 19:23:15
» BS

SWAG snyggt med vitt på svart. Pontus han gick i engelska skolan, så det lär ha bidragit ;)

2011-12-16 // 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback