MulattoBee med på topplistan!

Tjejen som skrev om mig på sin blogg och som jag länkade till igår heter Julia!
Hon skrev till min inbox på facebook för att tacka mig. Det är inget att tacka för söto. Tack själv.
Tack själv för kärleken, jag säger ju allitd att jag visar kärlek till de som visar mig kärlek. That's it.
Jag spana in hennes blogg igen och såg att hon hade skrivit att statistiken ökat efter att jag länkat henne.
Hur mycket vet jag inte men jag är inte överraskad eftersom jag har fått otroligt många nya läsare.
Jag märkte redan förra veckan att min egna statistik har stigit en nivå sen tidigare, fett med nice är det!

Bara idag har jag kommit upp på några tusen besökare, jag tror det beror på att jag nu för tiden länkar till bloggen på facebook mycket oftare. Men också för att länken till bloggen finns på instagram profilen och uppe på min youtube kanal.
Det kan faktiskt till och med vara så att min blogg bara har blivit galet het! Julen närmar sig och många sitter hemma nu när det är kallt ute, folk vill ha något att läsa när de sitter vid datorn så man checkar in bloggar och då är min bland de mest intressantaste. Förra veckan hamnade jag på bloggportalens topplista med 55.000 besökare, det gav mig en plats på 23 inom alla privata bloggar som Kenza toppar utan tvekan. Och sen en 2a plats inom musik kategorin så ni ser, det är ett klart tecken på att Sveriges Skönaste Blogg - MulattoBee.blogg.se är het just nu fastän det är kallt ute haha!
Det ända som jag kan tycka är konstigt är att ni, mina läsare är dåliga på att kommentera inläggen.
Ni kanske inte pallar vad fan vet jag men jag får ju mera likes och kommentarer på facebook än här.
Kanske är det så att ni spanar in här bara för att läsa och njuta av musiken, i don't know i don't really care.
Så länge ni checkar bloggen är det lugnt med mig, mera kommentarer hade varit nice men det är inte hela världen.
Låt mig avsluta inlägget med att tacka er alla söta och sköna läsare som läser och följer min blogg everyday!

Kommentarer
» Emelie

Kul att du skriver om läsare också! :). Du kanske skulle kunna responda mer på kommentarer, så kanske du får fler? Vad vet jag, men har ett önskemål, att du skriver ett inlägg om lite snygga kläder till tjejer ;). Kraam

2011-12-19 // 14:51:52
» rima

japp it's me :)

2011-12-19 // 15:01:20
URL: http://riiimah.devote.se
» Julia

Vad fint utav dig Bryan!

2011-12-19 // 17:43:35
URL: http://jdee.devote.se
» @helaannn

Vi ska tacka dig Bryan för att du visar oss så mycket insperation<3

2011-12-19 // 18:26:05
» g-u

Grattis mannen, din blogg är riktig tung! Fast tycker att du borde blogga lite mer än vad du gör. Vet att du är ganska upptagen men vet du också har tid för 55 tusen läsare broshan :)

2011-12-19 // 19:12:23
» Anonym

VILL DU FÅ KOMMENTARER SVARA ¨PÅ KOMMENTTARER, BICTH

2011-12-19 // 19:56:16
» A

Nice att du skriver om läsare Bryan, och du är en mycket större inspiration än du kanske förstår. Men vi läsare kommer att följa dig o din väg mot dina drömmar, kärlek!

2011-12-19 // 22:30:59
» mikaela

älskar din blogg! du är bäst :D

2011-12-19 // 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback