Skön start på veckan!

Ni får rätta mig om jag har fel men idag har det varit många videoinlägg känns det som!
Just därför tänkte jag bjuda er på ett vanligt inlägg som jag oftast brukar göra.

Fan ni som går i skolan måste ju njuta av att det är sportlov nu eller hur?
Jag har lagt märke till en sak, varje gång det är lov så ökar mina besökare.
Vad kan det bero på egentligen? Sitter flera vid datorn när det är lov eller?

Det måste ju vara så att flera pers typ är uppe på nätterna och spanar in bloggen.
Eller tvärtom, vissa kanske är inne oftare på dagen... I don't know!

Anywaays, som ni ser på bilden är jag i mitt rum och bara smilar :-)
Näe jag skoja bara, LOL SMILEY FACE! Haha, näe men nu ska jag lägga ner.
Jag tar det lugnt och lyssnar på musik, kollade på Milans match för ett tag sen.
Den var helt galen ju, i alla fall i den andra halvleken. Milan flippade ur helt fan.
De kom ut som ett helt annat lag i den andra halvleken och bomba in 3 mål!

Den här veckan har börjat bra, riktigt bra måste jag säga.
Imorse fick jag ett samtal angående ett möte som jag ska ha nu på Fredag.
Och senare under dagen fick jag ett mail av Nike angående det efterlängtade mötet!
Jag orkar inte lägga upp mailet men vi kommer ha kul och göra rätt så mycket.
Men det allra viktigaste är då ambassadörsprogrammet som vi kommer att gå igenom.

Imorgon har jag min sista träning för veckan sen kan jag vila och göra lite annat.
Två möten är ju redan inbokade men de andra dagarna ser jag också fram emot.
Förutom mina två möten så kommer jag göra en annan viktig grej under veckan.
Men jag vill inte ta upp det faktiskt, jag tänker ligga lågt och hoppas på att det går bra.

Som jag skrev på min twitter så blir jag lite nervös när jag tänker på saken...
Det jag tänker göra är något som jag gör väldigt, väldigt sällan faktiskt.
Haha, nu blir ni nyfikna va? Tro mig om allt går enligt mina planer så berättar jag!
Deuces.

Kommentarer
» jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Sköööön blogg! :D

2011-03-01 // 02:03:40
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
» Frida

Snygga Bryan ! Alltid lika snygg

2011-03-01 // 11:33:32
URL: http://Fwarberg.blogg
» kilililliil

aaaaaaaiiiit bryan ska lägga in en hafff lite jibb jibb haffination

2011-03-01 // 14:01:05
» Anonym

en fråga vad hände med din systers blogg hon skrev ett inlägg sen inget mer :O

2011-03-01 // 19:21:56
» Anonym

bryan vafan betyder deuces hehe??

samma med period va betyder de jao

2011-03-02 // 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback