JAG HAR EN FRÅGA.

I förrgår skickade en tjej ett meddelande till min inbox på facebook och hon frågade mig varför jag har ändrat min profil.
Vad menar du? Frågade jag henne och då skrev hon:
Neej men typ, den ser helt annorlunda ut :( Inga bilder där du e taggad kan man titta på, man kan typ inte skriva i din logg? Inte skriva på chatten :( Jag skrev till henne att jag är i en period då jag inte pallar med facebook, vet inte exakt varför men jag pallar bara inte. Men jag antar att hon inte är den ända som har lagt märke till att jag har ändrat min profil. Jag antar också att hon inte är den ända som tycker att jag borde göra min profil vanlig igen så man kan skriva i min logg, se på mina fotoalbum och bilderna jag är taggad på.

Jag skulle kunna göra profilen vanlig igen om ni, mina läsare vill det men något som jag fortfarande inte kommer att göra är att vara online på chatten. Det funkar bara inte, jag har 5.000 vänner och så fort jag loggar in blir det kaos. Fast än jag ibland vill logga in och chatta med några så kan jag inte eftersom jag blir bombarderad så därför föredrar jag nu att skicka meddelanden fram och tillbaka, det är till och med lite mysigare ha! För det går inte lika snabbt som på chatten, man skriver något sen väntar man på svar om ni förstår vad jag menar.

Men anyways, min fråga till er läsare i det här inlägget var bara om ni tycker jag ska göra profilen vanlig igen?

Kommentarer
» Anonym

Du skulle berätta en nyhet igår?

2011-02-02 // 14:30:48
» Miran

Gör som du vill. :)

2011-02-02 // 14:51:37
» <3

Hade velat se bilderna på dig som innan och kunna skriva i din logg och så:D mycket roligare!!

Skulle du inte ta och svara på frågestunden? pusss!

2011-02-02 // 14:56:37
» MB

Aa gör den vanlig så man kan se the old you :)

2011-02-02 // 15:12:06
» Riiri

Du ska göra precis så som du känner för.. du ska inte känna att du måste göra de bara för att dina läsare vill. Är man riktig fan så lägger man ingen press på andra.

2011-02-02 // 15:37:16
» Anonym

det är ju du som accepterar alla vänner?

2011-02-02 // 15:42:21
» Jacob

Gör det som du själv vill Bryan. Fattar om du inte vill bli stalkad och bombad av meddelanden.... Men skulle va kul att få chatta med dig någon gång!

2011-02-02 // 15:53:40
» Anonym

SVARA PÅ FRÅGORNA IDAG :D:D:D:D:D:D:D

2011-02-02 // 15:54:25
» afdd

mannen du kan laga en gruppa på chatten för bara dina nærmeste venner som du vil snakke med typ 4-5 stk om du ikke vil bli bombandert!

2011-02-02 // 16:52:31
» Destina

rådfråga inte dina läsare, det är upp till dig. känner du att du inte pallar trycket låt det vara. du kan göra fb vanligt senare i livet..

2011-02-02 // 17:25:50
URL: http://donkendez.blogg.se/
» Anonym

Eftersom att jag ser Bryan som en förebild och idol tycker jag att man får bättre tillit och känner att man står honom närmare om han har en helt vanlig profil dvs. med bilder osv, iställer för att bli en idol som blir väldigt okontaktbar på någotsätt, menar inte att Bryan är okontaktbar osv bara att det lätt ger fel vibbar till fans.

Chatten förstår jag fullt ut!

2011-02-02 // 17:33:15
» Anonym

Låt de va såhär, elr du bestämmer det e din profil :)

2011-02-02 // 18:18:30
» Sofia

Du vet väl att du kan skapa listor i chatten ? Tex en lista där du bara har familj, en där du bara har tjejer m.m eller som i ditt fall en lista med folk du verkligen känner/vill prata med. Sen kan du välja att va online i den medan du är offline i resten av grupperna. Bless ! :)

2011-02-03 // 00:22:28
URL: http://www.lifeisabitch.devote.se
» Anonym

skit i chatten men gör så att man kan se din logg & bilder iallafall

2011-02-03 // 16:50:08
» Latifah

Om du frågar så vet du ju vad alla kommer svara.. Bäst att göra vad du tycker själv för dom kommer ändå bomba dig på chatten även om du inte vill :)

2011-02-03 // 18:18:48
» Sabina The best!

du bestämmer själv, tänk inte på alla andra. tänk på vad du trivs bäst med. Facebook ska egentligen vara privat och inte för dina fans, men förstår att du inte vill "blockera" alla dina fans men vad finns fan-page för? Men jaja det är vad jag tycker :) och om du nu vill chatta med din fans så kan du alltid skriva på din blogg vilken tid du kommer vara inne på msn.. :D

2011-02-03 // 20:44:44
URL: http://sabinafernz.blogg.se/
» BS

Jag tycker också att det är helt upp till dig. Tycker du att det tar din tid - skit i det. Facebook är det onödigaste som finns egentligen, och tar massa tid som man kan lägga på annat.

2011-02-03 // 22:30:46
» Claudia

men om du vill bara kunna prata med vissa så kan man typ dela upp sina kontakter i grupper så kan du lägga dina närmaste i en kategori och bara visa dig online för dom ju :)

2011-02-06 // 22:23:04
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback