Jumping The Broom

På Mammas dag har Jumping The Broom premiär i USA!
Jag har ingen aning om den kommer att nå Sverige, jag tror inte det i alla fall.
Det är så typiskt att såna här typer av filmer aldrig visas på bio i Sverige.
Jag menar ta Takers som ex. Den visades aldrig på bio här men jag tror det beror på att SF inte har råd att köpa in filmerna haha. Och jag driver inte, jag är helt seriös.

Jag hoppas i alla fall SF har råd att köpa in åtminstone en rulle av filmen.
Meagan Good, Paula Patton, Mike Epps och Romeo bara för att nämna några få är med.
Så fort den finns tillänglig kommer jag fixa den tro mig, den verkar nice!

Kommentarer
» Anonym

SF vill inte visa black movies. de e så

2011-02-24 // 16:10:46
» Anonym

BRYAN ASSO DU MÅSTE SE WHY DID I GET MARRIED I:AN & 2 AN!! LOVAR DU FÅR DIG ETT GOTT SKRATT

2011-02-24 // 19:49:29
» lisaaaaa

snyygg blogg du har ;)



läs gärna min, :)

2011-02-24 // 20:36:57
URL: http://blaaackstar.blogg.se/
» BS

"sf inte har råd" hahahaha :D

2011-02-24 // 21:51:01
» Anonym

Omg tung e du bryan, mååste se denna

2011-02-24 // 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback