THE RESIDENT

Utan att överdriva filmen The Resident är fett bra!

Jag kollade precis klart på den med Mamma och det värsta jag vet är när en film är dålig. Här om dagen såg jag på Black Swan med min Mamma och min syrra. Syrran hade tydligen fått höra av några som följer henne på twitter att den är fett bra, så jag sökte efter filmen på twitter och såg att väldigt många hade skrivit att den är bra. Vi kollade på den och fattade inte vad som fått folk att tycka den är bra, Black Swan är skit dålig!

Jag slösade verkligen bort 2 timmar av mitt liv på att kolla på den, fyfan asså!!
Men The Resident rekommenderar jag varmt till er alla läsare, den är verkligen fett bra. Jag vill inte berätta något om filmen för då blir det ju bara ointressant för de som tänker se den. Men ni kan klicka på play nu och kolla på trailern, ni kommer inte att ångra er.

Kommentarer
» hanna

älskar blogg

2011-02-16 // 19:08:11
» sariitaaah

den verkar va fett bra! älskar skräckisar! :D

2011-02-17 // 23:54:43
» filmrecension

En otrolig bra film!

2011-02-20 // 21:35:03
URL: http://film-recension.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback