1/1/11

Nytt år, Nya Mål & Nya Tag!

Det är dags att bli successful, jag tänkte dela med mig 1 av mina nyårslöften.

Jag kan börja med att säga att jag åker till England som ni säkert redan vet om. Jag åker i mitten av Januari för att försöka ta en plats i Nike Academy. Bara chansen att få åka dit och visa vad man går för är sjukt nice men fatta vilken start på året jag kan få om jag blir en av de 8 som får ett kontrakt.
  • Så mitt första nyårslöfte är att åka dit och göra mitt bästa, inte spara på något utan ge allt. Sen om det räcker eller inte är upp till de men jag ska inte känna någon ångest. Jag menar, det klart jag inte vill komma t som en "förlorare" men hur det än går där borta så kommer jag lära mig något. Blir jag en av de 8 som får ett kontrakt kommer jag utan tvekan att bli super lycklig och känna mig ON THE TOP OF THE WORLD. Då kommer jag alltså komma tillbaka till Sverige och stanna här tills Maj för att sen packa väskan och flytta till London. Men om inte det blir så kommer jag ha lärt mig mycket som fotbllsspelare och se det som en erfarenhet, komma tillbaka hit och lira i Division 1 med Väsby United.
Ni får jätte gärna kommentera om ni vill läsa om mina andra nyårslöften också.

Kommentarer
» :)

Skriv det andra oxå =) och berätta mer om nike academy .. asså va händer när du har kontrakt med de va händer då ??? asså köper något nike klubb dej då elr ?

2011-01-02 // 00:17:01
» Anonym

asså om du inte kommer in och kommer tillbaka så ge väsby utd ett eller två år så har aik en ny spelare som heter bryan massa b9 hahah ;)men lycka till i england bror vi tror på dig haha



kärlek och respekt till dig med ! :P

2011-01-02 // 01:00:31
» Anonym

Berätta mer om Nike academy! Och dom andra nyårs löftena.

2011-01-02 // 01:32:10
» Anonym

då kommer jag att få se dig när du spelar mot syrianska här i västerås :D och lycka till i england !

2011-01-02 // 01:40:24
» BS

Du är ingen förlorare om du kommer tillbaka utan att ha hamnat bland de 8. Du är en vinnare oavsett, som kom med bland de 100.. Och självklart vill man läsa om dina andra nyårslöften ;)

2011-01-02 // 01:46:04
» andre

Dela med dig, we're all ears ;)

2011-01-02 // 02:05:59
» mar0x

haha om ni möter bkforward så kommer jag se dig :P

2011-01-02 // 02:35:16
» d

Satsa hellre på Väsby United, det är ju AIKs samarbetslag. Så det finns en chans att du kommer till AIK för att sedan dominera i Allsvenskan.

2011-01-02 // 02:50:40
» Michelle Maïga

jag vill veta dina andra nyårslöften oxå :)

2011-01-02 // 03:11:06
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
» manne

klart vi vill veta dom ;)

2011-01-02 // 12:05:32
» steff

som bs sa innan,du e ingen förlorare om du inte blir en av dom 8. Du blev en av 100 o de e stort+ du följde din dröm,vilket gör dig till en vinnare ändå.

Kom ihåg "failing doesnt make you a failure,acting like a failure makes you one" oavsett hur det går så hold your head up high,du e tung :)

Lycka till, hoppas det går skitbra för dig och ja skriv resten av nyårslöftena

2011-01-02 // 18:17:26
» Anonym

komigen fleraaa!!!!!

2011-01-04 // 01:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback