FRÅGESTUNDEN

Fett många läsare har kommenterat inläggen här på bloggen och skickat meddelanden till mig på facebook om att jag borde svara på frågorna från frågestunden. Och det kommer jag att göra, no stress lol. Ingen stress, det är inte som att frågorna försvinner någonstans.. eller? Grejen är bara den att jag måste hitta en dag då jag har tid att sätta mig ner och svara på alla era frågor, det var liksom inte 10 frågor lol.. Om jag minns rätt nu så var det över 150 pers som kommenterade och ställde mig frågor.

Och som bloggare är det skit kul att få så många frågor eftersom det är ett tecken på att man har aktiva läsare som är nyfikna på en. Jag ska göra mitt bästa och försöka svara på alla frågor men det klart det kommer dyka upp omogna och onödiga frågor som jag kommer hoppa över.
Men så är det ju alltid, inte bara här på min blogg utan på andras också.
Deuces

Kommentarer
» Anonym

men du kan välja ut typ 20 frågor o svara på dem? man behöver ju liksom inte svara på alla! ett tips bara..

2011-01-13 // 21:29:47
» Anonym

kommer dom ikväll eller? :/

2011-01-13 // 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback