5 PÅ MORGONEN

God morgon på er, jag vaknade för ett tag sen och ska snart röra mig mot gymmet.
Eller snart och snart.. Jag ska ju käka, packa väskan och ta det lugnt en liten stund före jag åker iväg och tränar men hur som helst. Många av mina läsare har undrat vart jag har varit och varför jag uppdaterade bloggen så dåligt igår. Jag kan börja med att säga att jag inte har varit hemma.

Upptagen, det är vad jag har varit. Jag har tränat som en idiot på gymmet och kört så hårt att när jag har kommit hem har jag inte pallat blogga. Har knappast haft bloggen i mina tankar.. Och igår på kvällen rörde jag mig utåt för att ta det lite lugnt på en hemma fest. Det var chill.. och det var mysigt ha. Orkar inte gå in på detaljer direkt, ibland måste jag kunna få hålla lite saker privat här på bloggen också eller hur. Men jag kom hem 9 på morgonen dagen efter. Jag var skit trött och ville sova men guess what? Mamma ville att jag skulle följa med henne till WILLYS så det gjorde jag. Men när jag kom hem igen deckade jag riktigt fint och vaknade igen sent på kvällen. Var inte vaken så mycket ens, eftersom jag var trött så somnade jag om igen och vaknade nu.. Alltså 5 på morgonen.

Nu får det räcka, orkar inte skriva mera. Måste käka något, jag är galäät hungrig.
Spanar nog in med svaren från frågestunden senare idag också :)

Kommentarer
» the L.A doll

good look giving posts bout romeo n his love kenza ;) it's reached its way to los angeles man.



imma link yo blog if u link my blog hun



http://theladoll.blogspot.com/2011/01/romeo-miller-home-wrecker.html

2011-01-07 // 07:17:50
URL: http://theladoll.blogspot.com/
» man

mannen börja svara på dina frågor jao man tröttnar:/ uppdatera din blogg oftare också peace

2011-01-07 // 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback