SUNDAY

Jag chillar och kollar på fotboll just nu. Galen match verkligen, sitter och kollar på derbyt mellan Liverpool - Everton. Everton leder med typ en halvtimma kvar att spela! Före den här matchen kollade jag på derbyt mellan Sunderland och Newcastle. Även den matchen var helt galen, fan det är Premier League som är helt galen haha. Älskar den ligan, tro mig det finns ingen bättre liga än den Engelska!!

Men nog om fotboll, jag har faktiskt twittrat med Evelyn Lozada. Jag gjorde det för typ 10 minuter sen och som jag sa i mitt tidigare videoinlägg är hon en riktig drömtjej för mig. Hon ser så otroligt bra ut, har en skit skön och stark personlighet.. Och det bästa av allt, hon är schysst! Men något hon hatar är falska, falska personer som snackar skit bakom ryggen. Precis som mig, jag hatar verkligen folk som leker ens vän.

Anyways, jag har ju suttit och kollat på Basketball Wives avsnitten de senaste dagarna som ni alla vet.
Säsong 2 del 4 ligger jag på just nu och det gör folket i USA också.. Ikväll visas del 5 så jag ska försöka ladda ner det, om inte det funkar ikväll så gör jag det imorgon. Något annat som jag har gjort är att jag har laddat ner delarna från säsong 1. Jag har hunnit kolla på 2 avsnitt från säsong 1 och ska kolla på den 3dje delen ikväll. Egentligen kan jag strunta i att kolla på avsnitten från säsong 1 men det vill jag inte eftersom jag vill veta från grund och botten varför vissa av tjejerna är osams nu i säsong 2. Bästa serien jag svär på allt, Basketball Wives.. Jag rekommenderar den till alla mina söta och sköna läsare som läser och följer min blogg varje dag! Jag är besatt av den nu, utan att överdriva lol.
Deuces

Kommentarer
» therese

Grym Blogg!



Besök min blogg, en chans ni inte vill missa, ni kommer inte ångra er!!!

thereseturans.blogg.se

2011-01-16 // 17:45:51
URL: http://thereseturans.blogg.se/
» BS

Bryan, jag har en fråga till dig.. Finns det något sätt som man kan följa dig på under the chance? Kommer det filmas? Eller kommer du twittra? Skulle vara sjukt kul om det går :)

2011-01-16 // 19:53:00
» Anonym

Bryan det ser ut som att du kommer åka utan att ha svarat på frågorna :P

2011-01-16 // 20:13:06
» pontus

igår mötte martin olssons blackburn chelsea och jag tyckte martin olsson påminde så jävla mycket dig och jag kunde se dig i hans kläder asså jag är övertygad om att du kommer spela i pl inom en snar framtid

2011-01-16 // 23:53:39
» johanna

Vart hittade du säsong 1 av basketball wives, för jag hittar bara säsong 2?

jag älskar din blogg

2011-01-17 // 00:54:27
» Ms.Do it 4 Bryan Massa

Du är ju jätteheeeeeeeeeeeeet!<3

2011-01-17 // 17:23:02
» Anonym

www.mulattboy.blogg.se

www.nohomo.blogg.se

2011-01-19 // 13:33:33
» johnny

wzupp, undrar bara vart du har köpt brillorna:)

2011-01-20 // 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback