Dagens låt

Har varit och gymmat idag, var hemma igen runt klockan 12 sen rörde jag mig utåt till min kompis.
Det var chill men sen fick jag ha lägenheten för mig själv i typ 4 timmar så snacka om att jag var rastlös. Jag kollade typ på family guys, programmet som jag vanligtvis aldrig kollar på. Men utan att överdriva jag tyckte den var najs haha, ska nog börja kolla på den lite då och då faktiskt. Hur som helst, efter lite family guy var det dags för lite sömn. Jag deckade och vaknade senare runt klockan 6, de kom med käk så det var perfekt eftersom jag var galet hungrig. Ris med falafel, det var mumms! Efter käket flippade vi fifa ända till 11 på kvällen. Jag har haft en chill dag, det blir nog nästan likadant imorgon. Hur som helst, jag tänkte bjuda er på dagens låt. Skit skön är den, tro mig. Klicka på play bara.

Since the day we met girl, I have never had anyone make me feel this way♫
Lee Carr - Together♫

Kommentarer
» Anonym

men bryan när ska du svara på frågorna kan du inte göra det idag ? snälla (L)

2011-01-05 // 02:58:46
» Sabrina

omg vilken bra låt bryan! tack för den =) du lägger alltid upp bra låtar. fortsätt så =)

2011-01-05 // 03:03:56
» maida

du är så jävla snygg!

2011-01-05 // 04:41:27
URL: http://maidadresevic.blogg.se/
» Anonym

vrf haru klippt dig ? andra var bättre!!!!

2011-01-05 // 15:04:09
» sandra

han har inte klippt sig, det är en gammal bild. tror jag?

2011-01-05 // 15:15:56
» Sofia

det är ne-yo som sjunger haha

2011-01-05 // 15:27:58
» Haha

Shiet man hör helt o tydligt att det är Ne-yo!! XD

Inte för att vara så men du brukar gnälla när det gäller gamla låtar och om man önskar det, och den låten om nåt är GAMMAL!

2011-01-05 // 21:07:20
» Sa

älskar verkligen när du lägger upp bra låtar! Lee carr är en utav mina favoriter och jag har lagt märke till att du brukar lägga upp ganska många av hans låtar :) Feals good not being the only one ;)

2011-01-06 // 01:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback