DET PRATAS OM ROMEO & KENZA I L.A

Jag kom hem från gymmet, satte på laptopen för att läsa de senaste kommentarerna här på bloggen och då såg jag att jag hade fått en kommentar i det tidigare inlägget "5 på morgonen".

Det första jag la märke till var att kommentaren var skriven på engelska;
good look giving posts bout romeo n his love kenza ;)
it's reached its way to los angeles man. 
imma link yo blog if u link my blog hun
Här är länken till själva inlägget om Romeo & Kenza.
http://theladoll.blogspot.com/2011/01/romeo-miller-home-wrecker.html

Jag ställer er samma fråga som The La Doll...
Om du skulle vara intresserad av en kille/tjej som är i ett förhållande, skulle du fortfarande gå för det?

Kommentarer
» BS

Haha, fan vad nice.. LA är grejer ;) Fan, svår fråga.. jag hade nog accepterat och "väntat" på att det ska ta slut. Kanske skulle jag hitta någon ny som jag är intresserad av innan det tar slut..

2011-01-07 // 12:43:01
» Yasmine

Tjuu fan va katt du e seriöst hur kan man haffa dig?

2011-01-07 // 13:16:35
URL: http://wewant.blogg.se/
» Anonym

bryaaan har du spotify? kan du länka till din spellista isf

2011-01-07 // 15:43:36
» Anonym

kunde inte sluta kommentera herregud fan va fake!

allt detta är ren BULLSHIIIIIIIIIIT kan nte sluta skratta. Bloggen e sååååååååå fake de e någon svensk som sitter bakom skärmen o skriver allt, Det kan nte vara en amerikansk som skriver fööööör dålig engelska människan du e rolig HAHAHHAHA



snackas om kenza i LA? ....HAHAHHAHA världen är inte så liten tyvääääär

2011-01-07 // 18:21:36
» Anonym

orka säkert du som skaffa den fake bloggen ps. engelskan är bara för dålig kan inte vara en amerikansk ingen chans. Vem fan snackar om romeo i LA han är inte ens känd där fuckin C listan. Han e såå ute likså kenza. Kenza är inte ens fin det är såå skrattretande utan att överdriva. Romeo kan lätt få en tjej. hela grejen är fööör töntigt shit



jag tror du gillar kenza för det är du som snackar om henne hela tiden tror inte hon ens vet att du exciterar sorry...

2011-01-07 // 18:25:50
» ah

NEEEJ SLÄPP DET NÅGONGÅNG!

2011-01-07 // 18:26:49
» lägg ner bara

cut the crap var nyss inne på den bloggen du länka, kan ju tala om för dig nu att det är någon som nyligen skaffat fram bloggen. vem som helst och jag menar vem som helst kan blogga på blogspot.com och låtsas vara från USA.

2011-01-07 // 19:52:01
» nominerad som fulaste mulatten,bryan

Jag kan börja blogga på blogspot.com nu och fixa en blogg och skriva det inlägget. asssooo du går på vad som helst. du hör väl själv hur fånigt det låter? vem det än är som skaffat bloggen är världens roligaste och kanske smartaste person jst nu. för denna prank verka ju funka mot de allra dummaste. bryan det e en prank din handikapp

2011-01-07 // 19:58:47
» Anonym

http://mandidelange.blogg.se/ kolla hennes blogg

2011-01-07 // 20:00:05
» Y

Whoa she is a beauty, of course everybody gotta love her.

2011-01-07 // 21:34:11
URL: http://foreverp.blogg.se/
» Anonym

Yasmine, vad är det för porrblogg?

2011-01-07 // 21:43:05
» A'

Hej,Din slogan är "din tjejs favoritblogg" det stämmer int, MIN pojkvän är besatt av dig...Han besöker din blogg minst 7 gng om dan. Du håller på att förstöra Vår RELATION!

2011-01-07 // 23:15:25
» carl

bara för att motståndarlaget har en målvakt betyder det inte att man inte kan göra mål.

2011-01-08 // 13:25:47
» M

jag e intresserad i någon som redan har en flickvän. grejen e att han oxå e intresserad i mig och har velat träffa mig i ett år nu. borde jag träffa honom ? han e lixom villig att bli otrogen mot sin tjej för min skull. vi vill bara se hur det går mellan oss. om det funkar, kommer han göra slut med henne. e en veckas dejting okej? plz help :)

2011-01-08 // 15:55:39
» LA-Nelly

haha.. Klart som fan man skulle .. man ska ta det man vill ha sen är det upp till den som har pojkvän/flickvän att vara trogen och ärlig mot sin partner : ) Tack för en grym blogg + " Tack" för att du ger mig ångest varje gång jag läser att romeo vill ha kenza.. Peace & Love

2011-01-08 // 18:59:04
» Anonym

driver hon elr jag skulle ha lungt svarat ja.. !

2011-01-08 // 20:35:37
» Betiel

A L D R I G !

Bryan tänk dig, att du har en flickvän som du älskar otroligt mycket och bara vill ha henne för dig själv, och sen får reda på att en annan är intresserad av din flickvän.. du skulle nog inte gått och bankat honom gul och blå, men ah du fattar. man blir ju liksom stressad och tänker: NEJ, det är min tjej och hon är min, bara min.



no offence!

2011-01-08 // 23:44:39
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Anonym

Yo bryan! HAHAHAHAHHA Ta cred fördetta! sheeet! LOL

2011-01-09 // 17:16:35
» Sara

Lämna henne asså! let it goooo!!!!!!

2011-01-10 // 15:03:12
» leila

modigt gjort av Kenza tycker jag faktist andra tjejer hade väl kastat sina killar och slängt sig över kändisskapet bara för att "synas" folk gör mycket för uppmärksamheten nu för tiden. Men att hon verkligen säger nej till en kändis motbevisar det hela, det speciellt. Det bevisar ju också hur mycket kärlek hon måste ha för sin kille. Så nej jag tycker det är fel att " go for it" när man vet att tjejen/killen är i ett förhållande. Man vet själv att om det nu skulle va så att han/hon gillade dig så skulle hon valt dig och inte killen hon står med!

2011-01-10 // 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback