GODMORGON + DAGENS LÅT

Godmorgon på er alla läsare!
Jag ska iväg till gymmet nu och köra hårt, det är dags att komma i form igen efter 3 veckors vila.
Under tiden jag är borta klicka på play och lyssna på den här sköna låten som jag bjuder er på.
Den är så braa, ärligt talat.. ÄLSKA RNB, hela låten är fett skön och med det menar jag alltså sättet som han sjunger och själva handlingen i låten. Man får ju lust att bara chilla med en söt gulleplutt.
Jag diggar hela låten men gillar speciellt den delen när beaten kör igång i 0:25...
Han ba; Ooh Baaby let your hair down, and bring you body close...

Sterling Simms - Scream♫

Kommentarer
» Anonym

bryan tränar du fotboll nu i vintern berätta !

2011-01-03 // 13:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback