#Justsayin

Call me whatever you want, I’ll just call you jealous.

Kommentarer
» Anonym

Vrf e guzzar hela veckan borta? :(

2011-01-29 // 16:30:19
» Anonym

gud va roligt inlägg, mer sånna här ..................................................................................................................................................................

2011-01-29 // 16:47:00
» Hjäälp

Hej Bryan! Jag behöver lite hjälp. Jag och mitt ex var tillsammans i 1 år vi har gjort slut för ca 3 månader för något litet som exempel han orkar inte med drama, dagen det tog slut så slutade ingen bra båda blev respektlösa mot varann sen lade jag på, vi snackar inte längre efter allt som har hänt. Men ca efter någon månad så snackar han skit om mig till min närmaste vän som om jag vore en hora... Några dagar efter ser jag han ute men jag låtsas som om jag inte känner han och bara går förbi. Några dagar efter så börjar han snacka med min vän om andra tjejer i hans skola om hur vackra de är ifall han skulle haffa de eller inte efter hans snack så säger han till min vän att han hade tänkt att vi skulle bli vänner igen. Jag gillar han och allt men jag är rädd ifall jag tar tillbaks han som vän så blir jag sårad igen och det ska absolut inte vara så lätt att ta tillbaka han som vän med han efter ha snackat så mycket dåligt om mig. Varje gång han gjorde något fel så tog jag tillbaks han som om inget hade hänt. Men när det gäller mig så måste jag kriga för han och han leker svår. Det jag vill är att han ska be om förlåtelse och allt blir bra igen vill inte att allt ska gå så lätt. Men de här senaste veckorna så märker jag att hans vänner försöker komma åt mig på något sätt.. Vet inte om det är han som skickar de eller om de själva försöker haffa. Bryan pleaase hjälp mig vad borde jag göra och inte göra?

2011-01-29 // 16:52:46
» felicia

visst! guzzar hela veckan finns inte kvar på youtube! :O

2011-01-29 // 17:39:26
» Anonym

hahahhaha respekt till andra kommentaren!

2011-01-29 // 18:15:40
» Anonym

bryan är de här slutet på din bloggkarriär och starten på en fotbollskarriär utan "mycket snack men lite verkstad"

om detta va facebook hade jag spiik gillat kommentar två <3

2011-01-29 // 21:38:56
» Julle

Bryan du har vart jävligt tråkig på bloggen sen du kom från england, inget riktigt videoinlägg eller vanligt inlägg. Du bara lägger in bilder och filmerf rån england. Skärp dig!

2011-01-29 // 22:35:39
» andre

vad e meningen med alla meningslösa bilder du lägger ut? :P

2011-01-29 // 23:26:18
» Albert

Du borde suga av en kossa och fokusera mer på skolan. Killarna kommer inte att ge dig pengar om 10 år fokusera på din egem kärriar som Bryan gör och bli lite mer mogen. / Till andra kommentarer.

2011-01-30 // 02:15:09
» .

jag menar till 3:e kommentarer

2011-01-30 // 02:16:03
URL: http://.
» S

Alltså. Det var tack vare DEN här bloggen som du blev noticed. Tänk på det, tänk på dina läsare. Du hade verkligen ett grymt försprång mot de andra som fick vara med i "The chance" tack vare den här bloggen. Du fick väl mer än 30 likes på första dagen du la upp din fanpage?



Jag säger bara.



(Jag kan tänka mig att du kommer ta bort den här kommentaren eftersom du vet att det är sant innerst inne)

2011-01-30 // 02:30:38
» Anonym

3dje kommentaren.. tror du bryan är värsta love doctorn eller? hur fan ska han veta hur du ska göra... shit

2011-01-30 // 02:50:09
» andre

Varför kommer aldrig mina kommentarer med?

2011-01-30 // 11:15:39
» nicho

ni glömmer att det är lättare för Bryan att uppdatera sin twitter eftersom att han kan göra det vart han än är. Så om ni vill veta vad han har för sig så vet ni vart ni kan titta ;)

2011-01-30 // 11:51:41
» e

han har varit hemma skitlänge. Upptaderar sin twitter och facebook och lägger upp skitinlägg här -.-

2011-01-30 // 12:35:51
» Ribery Le Prince

Skön och välgjort blogg

Ta gärna en titt förbi Betyouwin och vår roliga, sköna och underbara Livechat. Så alla ni som älskar fotboll och dessutom gillar att betta(Liveodds) så är ni alla välkomna.

Länktips: http://betyouwin.blogg.se/category/livechat.html

2011-01-31 // 04:15:24
URL: http://betyouwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback