LONG DAY

Godmorgon på er alla läsare!

Jag vaknade precis och har hunnit spana in med en twitter update, nu ska jag spana in med det här inlägget också och sen tänker jag äta frukost. Det som väntar är mackor med té, en så kallad standard frukost lol. Jag har en rätt så lång dag framför mig idag, efter att jag har ätit frukost ska jag röra mig mot stan för att fylla i mina tattoos. Nu undrar ni säkert vad jag menar? Om jag ska fylla i stjärnorna eller något liknande? Nej, nej.. Det kanske jag gör lite senare men det jag tänker göra idag är bara att fylla i linjerna på mina stars och även texten som jag har på bröstet. Jag ville göra för några veckor sen man man måste vara 100 på att svullnaden är borta och att tatsen har läkt.

Efter att jag har fyllt i mina tatueringar ska jag dra och klippa mig. Yessir ni hörde rätt! Det kanske kommer som en chock för de flesta här men inte för er som följer mig på twitter och min fan page. Jag skrev om det igår kväll och anledningen till att jag klipper mig är för att min Pappa inte vill att jag åker till England med mohawk lol. Det var skrattande i början men sen när jag tänkte efter så har farsan rätt. Orkar inte gå inte så mycket på det men bara så ni vet kommer jag klippa mig, många av er är säkert fett glada eftersom ni har sagt åt mig att klippa mig fett länge!

När jag har fixat mina tats och fått en fresh haircut ska jag nog förbi posten en snabbis för att hämta upp Nike kläder och skor som har blivit skickade till mig. Jag hade för mig att vi skulle få kläderna och allting annat på plats men Alan messade mig igår och berättade att vi kommer få det skickat till oss. Det är bättre så egentligen, för då reser vi dit med värsta Nike kitet istället för att ha på oss vanliga kläder lol.

Efter att jag har gjort allt detta ska jag iväg på träning, troligen den sista träningen med laget den här veckan.
Jag kanske tränar imorgon också men jag är inte 100.. Får se hur det blir med det.
Som ni har märkt har jag massor att göra idag, jag kanske inte ens hinner blogga så mycket under dagen så därför råder jag er som alltid att följa mig på twitter. Nu ska jag käka för frukosten väntar, fan ser fram emot klippningen..
Längesen jag var rakad, nästan för längesen för att jag ska kunna känna igen mig själv lol.
Deuces

Kommentarer
» mimmi

Tja ! tänkte bara fråga vart du köpt din svarta hood tröja ,den med stort ADIDAS tryck på :)

KATT!

2011-01-17 // 10:43:56
» Anonym

SLUTA SKRIV LOL, låter som en jävla wow nörd

2011-01-17 // 12:24:52
» L

Asso Bryan, Jag känner inte dig alls bara igenom bloggen, har läst din blogg nu väldigt lääänngee och jag måste bara säga att din utveckling är enorm ! shiit stå upp för dig, jag står upp för dig ! jag lovar dig, du har mitt ord på att du är en otroligt bra förebild en otroligt bra fotbolls spelare och jag önskar dig AAAAAAALLL lycka man kan få och hoppas verkligen att du lyckas och uppnår dina drömmar. Är dock inte ett dugg orolig för att du inte kommer göra det, men som sagt var.. lycka till OCH KÖÖR HÅÅÅRT NU, hoppas du träffar en tjej som kan stötta dig genom din karriär :)



föresten, Hälsa Arsene Wenger någon gång i framtiden ;)

2011-01-17 // 13:08:14
URL: http://www.leonoras.devote.se
» Anonym

Om jag ska ge dig ett tips. Ha kvar din nuvarande frilla.



Du sticker ut med den från mängden. Det kommer du inte göra om du är rakad. Jag kan lova att man kommer ha ett extra öga på dig.

2011-01-17 // 13:52:32
» D'

Hej bryan, undrar bara vad det står på din tatoo asso den du har på bröstet :) Tung blogg ;)

2011-01-17 // 14:34:47
» Ms.Do it 4 Bryan Massa

Hej, jag ville kommentera snabbt om veckans låtar om det är nu denna vecka!:)



Nicki Minaj - Last Chance

Drake - Over

Bow Wow - Ain't Thinking About You Feat. Chris Brown



Din blogg är ju fan bäst!

Iallafall PussPuss<3

2011-01-17 // 17:16:41
» Anonym

Hej, jag ville kommentera snabbt om veckans låtar om det är nu denna vecka!:)



Nicki Minaj - Last Chance

Drake - Over

Bow Wow - Ain't Thinking About You Feat. Chris Brown



Din blogg är ju bäst!

Iallafall PussPuss<3

2011-01-17 // 17:17:38
» Anonym

asså fan vad du har börjat pressa lol hahaha...

2011-01-17 // 17:40:06
» :D

kan du inte lägga in en bild på dem kläderna och skorna du fick från nike?????????? plus du är en förebild för en person på 12år (jag då) och du är fan BÄST!

2011-01-17 // 19:57:51
» Lisa

Asså Bryan jag vill läsa dina Biblar men jag pallar inte. Korta ner dom till Noveller.

2011-01-17 // 22:53:15
» Miriam

Asså Bryan jag vill läsa dina Biblar men jag pallar inte. Korta ner dom till Noveller.

2011-01-17 // 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback