MusicMode

Sitter i sängen med hörlurarna på och lyssnar på musik!
Det var faktiskt ett galet bra tag sen jag verkligen bara tog det lugnt och softade till musik..
Känns riktigt skönt måste jag säga eftersom jag har gjort väldigt mycket hela den här veckan.
Jag har festat lite grann vilket ni redan vet att jag gör vääldigt sällan, jag har hunnit blivit kär den här veckan haha.. Jag har varit stressad och så har jag tränat som en galning.. Nu när jag äntligen har hittat lite tid över för att bara relax så gör jag det gärna till sköna rnb låtar. Ni vet redan hur jag göre!

Grejen är den att det inte är långt kvar tills jag åker till England!
Det är god tid att börja överföra låtar som jag gillar till min iPhone så jag inte gör det med stress dagen före jag åker liksom. Och när jag är där måste jag verkligen ha med mig musik som jag gillar från hjärtat. Ni behöver inte fråga mig varför eftersom ni redan vet svaret.. Musiken har alltid haft en stor betydelse i mitt liv, musiken spelar en stor roll del av mitt liv och jag kan bara inte leva utan det.
Egentligen är det inte något jag behöver gå in på just nu eftersom ni redan vet hur det ligger till,
ni vet redan hur mycket jag älskar musik och speciellt RnB.

Så det jag tänkte göra nu var att koppla min iPhone till laptopen, öppna iTunes och börjar överföra.
Visst låter det skit enkelt? Det kanske det också är men tro mig det kommer att ta tid.. Låång tid ha!
Jag är väldigt kräsen när det gäller låtar som ska in i min mp3 osv. Jag har lärt mig av misstaget jag gjorde när jag gick i 9an då jag bara öste på med låtar i iPoden. Det kanske var najs att ha över 2000 låtar men lyssnade jag verkligen på alla? NEJ. Fett jobbigt när man typ sitter på bussen och har iPoden i fickan och ska hålla på ta upp den hela tiden för att byta låt. Det jag vill komma fram till är att nu för tiden lägger jag bara in låtar som jag verkligen gillar och lyssnar på, låtar som jag inte spolar förbi bara för att jag inte orkar lyssna på den. Jag vill kunna klicka på play en gång, lägga ner min iPhone i fickan och låta den spela upp låtarna som finns inne utan att jag hoppar över någon, that's it!

Tänker inte skriva så mycket mera eftersom jag har skrivit ner allt jag hade att säga.
Det blev ju ett as långt inlägg lol. Ska börja överföra låtar nu men också ladda ner nya hits :)
Deuces.

Kommentarer
» Sabrina

hahah B jag är precis som dej! jag lägger inte heller in vilka låtar som helst i min ipod :D

2011-01-08 // 23:29:06
» Anonym

men den tiden som e över kan du inte svara på frågorna ... snälla bryan !!!

2011-01-08 // 23:58:22
» Thomas

iPhone+Spotify premium är kung!

2011-01-09 // 00:01:00
» Anonym

vi väntar på svaren på frågorna bryan :P

2011-01-09 // 00:13:36
» Anonym

svar på frågorna :D

2011-01-09 // 02:12:33
» Gabbe

Din blogg är fett underhållande, glöm inte det!



Och glöm inte frågestunden bror

2011-01-09 // 02:23:02
» i

Musiken är nyckeln till allt! Som jag brukar säga, Music is my one and only love.

2011-01-09 // 13:13:45
URL: http://trappedinmymind.blogg.se/
» Anonym

snygging kan du inte blogga oftare.. puss :*

2011-01-09 // 13:53:09
» Joseph

Kan du lägga upp den hör videon på din blogg? Fett tung!



http://www.youtube.com/watch?v=-ZP90c_g0zc



2011-01-09 // 15:42:15
» Anonym

när ska du svara på frågorna i frågestunden? :)

2011-01-09 // 17:28:07
» Anonym

svara på frågorna snart då !och gör lite mer video klipp de ä skönare

2011-01-09 // 18:18:22
» Anonym

svara på frågornaa ;D

2011-01-09 // 18:57:02
» Your Brotha From Anotha Motha

Bryan nytt ord du börjat använda oftare som du nt använde förut ---> LOL

2011-01-09 // 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback