MY DAY.

Titta vad bruuun jag var. Ge mig sommar nu fan! Jag pallar fan inte vara blekfis längre haha.
Nääe men det gäller bara att hålla ut, sommaren närmar sig.. Eller inte, snön har knappast gått bort.
Men nog om vädret, när jag ändå kastar in ett ordentligt inlägg vill ni säkert att jag berättar lite om vad jag har gjort under dagen osv.

Jag kan börja med att säga att jag har spenderat några timmar på banken under morgonen. Jag skulle öppna ett konto men fuck vilken lång tid det ska ta. Jag menar jag kom dit och tog en nummerlapp, nr 202 fick jag och gissa vilket nr det var som visades på skyltarna..
160, 161 och 162. Min första tanke var, fuckin driver ni med mig haha? Men jag hade ändå ingen stress så jag satte mig ner, lyssnade på musik och läste lite fotbollsnyheter. Om inte jag hade haft med mig min iPhone vet jag ärligt talat inte om jag skulle palla sitta och vänta.

Den räddade verkligen mig... Och juste, shit.. Jag glömde nästan säga det men när jag var på väg till banken, eller när jag skulle förlänga mitt SL Access kort ytterligare en månad så gick en fett söt och fin tjej förbi mig vid tunnelbanan. Utan att överdriva hon va fett vacker!
Jag vet vad ni läsare tänker nu: Men Bryaaan orkaa, varför haffa du inte henne då? Du håller alltid på såhär, du skriver att du sett en söt tjej men inte kunnat stöta på henne på grund av något. Du ska alltid ha ursäkter Bryaaaan!! Jag håller med er, jag svär på allt att jag håller med er haha men tro mig, den här gången är det 100% sant. Hon hade precis gått av tåget och var på väg ner för en trappa, grejen var den att jag var på väg upp för trappan med rulltrappan haha så det var knaz. Det blev bara ögonkontakt...

Vad annars kan jag göra liksom? Vinka och skrika sådär heej, du där.. stopp! Vänta dära haha. Nej nej det funkar inte så. Men jag måste lösa det här på något sätt, jag kan inte bara låta tjejer som jag får en speciell ögonkontakt med gå förbi mig på det sättet. Jag menar, av det jag såg i den här tjejen.. Rent utséendemässigt så skulle jag spikat kunna ha ett förhållande med henne. Fin, söt, najs klädstil.. Jag vet inte vad mer jag kan säga men om inte jag var på den jävla rulltrappan hade jag nog tagit av mig mina hörlurar för att visa att jag är en gentleman haha. Och sen hade jag nog sagt: Hej söt.. Har du en karta? Jag har gått vilse i dina ögon. Ni som följer mig på twitter såg säkert när jag twittrade om situationen tidigare idag, ångest fan. Jag kan inte vrida tillbaka tiden men jag kan hålla tummarna för att hon läser detta och skickar ett meddelande till min inbox på facebook :)

Senare på dagen hade jag träning och det gick bra. Tränade för första gången med Adidas Adizero (lättaste fotbollsskon) och jag måste säga att de var skit sköna. Utan att överdriva, de är skönare än Vapor! Jag blev helt chockad, jag hade absolut ingen aning om att de var så sköna. Inte undra på att Nani och Robinho har lämnat Vapor för Adizero! Imorgon ska vi ha skoprovning med laget, spikat att jag väljer Adizero då.

Men nu får det nog räcka, det blev ett rätt så långt inlägg. Inte så konstigt då det också är mitt första för dagen.
Många av mina läsare vill veta hur det var i England så jag tror nog att jag spelar in ett videoinlägg imorgon då jag berättar om hur det var. Men som jag sa till mina följare på fan-pagen så är det svårt att förklara med ord. Man måste uppleva det för att förstå exakt hur det var.
Fråga Alan. Han vet ha!

Kommentarer
» Anonym

Robinho använder Vapor nuu

2011-01-31 // 23:10:29
» manne

ha dom adizero i skin då , sköna som fan ä dom

2011-02-01 // 10:38:28
» africanos

är inte mulatter alltid bruna? asså sådär lagom du vet.

2011-02-01 // 18:38:51
» Anonym

till africanos:

De flesta har lätt att förlora pigment när det är så här kallt som på vintern.

2011-02-01 // 19:22:23
» Anonym

hahah du är arg på nike därför har du gått över till adidads skor

2011-02-01 // 20:41:21
» Liza

Gick du vidare ? (asso på den där grejen du var på i london) Eller har du inte fått svar ?

TACK FÖR SVAR :)

2011-02-02 // 16:44:21
» Anonym

hahaha nåårmalt , ''jag ser ut som en blekfisk'' som om du skulle vara ljus. d är en annan sak med mulatter jag e själv det, men vissa av ni tror ni är bäst. kolla namnet på bloggen mulattobee, bara en riktig skrytare har det namnet offf stick din mammaknullare riktig skam är du

2011-02-02 // 18:00:59
» Anonym

fuck din blogg asso du är den fulaste mulatten i historian aso vem e duuuu? rinkeby hora kom till söder där kan du uppleva lite istället för att skryta du har inget bror inget

2011-02-02 // 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback