NÄSTA VECKA ÅKER JAG

Shoo graabbz och ladieez! Hoppas ni alla mår bra, jag har saknat er haha.
Utan att överdriva jag har saknat era kommentarer, ni är bäst.. Sveriges skönaste läsare, period!

Idag hade jag min första träning med mitt nya lag efter uppehållet och det kändes bra.
Det känns skönt att börja träna fotboll igen, de senaste veckorna har det varit mycket gym för mig.
Jag säger inte att det är dåligt, nej nej.. Jag vill bara komma fram till att jag har saknat bollen.
Träningen var lugn idag, ett kort bollpass ute i typ 30 minuter och sen styketräning inomhus.

Jag ska träna med laget denna vecka och sen på Onsdag nästa vecka åka till England!
Nike skickade mail tidigare idag för att ge lite mera info angående resan, allting är nu bokat & klart.
Flygbiljetterna, hotell, kläderna, fotbollsskorna och hela det kitet är fixat..
Jag måste säga att mailet jag fick var riktigt proffsigt ha. Ser verkligen fram emot det här.
Jag och min broder Alan från Uppsala åker den 19, som sagt en Onsdag.

Tills dess kommer jag att träna med laget, är ledig nu på Onsdag och under helgen.
Jag kommer så klart passa på dra till gymmet och pumpa lite till före jag åker men jag kommer också passa på vara med några vänner.. Typ chilla och dra på bio eller något i den stilen.

Jag vill tacka er alla som har visat och fortfarande visar mig erat stöd på min fan page på facebook.
Över 5.000 fans, det är helt sick egentligen. Det sköna är att det är folk från hela världen också!
http://facebook.com/BryanMassaFootball

Måste även säga att jag igår satt jag uppe på kvällen och twittrade med några av mina följare.
Det var skit kul verkligen! Är det något så hojta till på twitter bara, det är fett nice.
http://twitter.com/BryanMassa

Har snart 400 followers faktiskt och grejen är den att jag inte bara följer kändisar. Jag följer även söta läsare till mig, det är kul att veta vad ni brukar göra under dagen osv. Följ mig så kanske jag följer dig ;)
Men nu ska jag käka. Tjockis jag är lol.. Spanar in med veckans låtar i nästa inlägg. Har du inte hunnit önska några låtar ännu så gör det nu, glöm inte heller att en musikvideo måste väljas ut så ni inte bara önskar låtar. Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare, tunga är ni.. You already know!
Deuces

Kommentarer
» Anonym

seriöst bryan när hade du tänkt dig att svara på frågorna ??

2011-01-10 // 20:31:41
» jean-claude

http://www.youtube.com/watch?v=N46x3_cObxM

2011-01-10 // 20:34:22
URL: http://cristijano.blogg.se/
» Anonym

vem vill veta veckans låtar :( vi vill veta svaren på frågorna ist

2011-01-10 // 20:37:12
» Anonym

hallå? frågestunden?? :(

2011-01-10 // 21:02:42
» amina

(michael jackson ft akon - hold my hand

r.kelly ignition remix)

heeey bryan ja har en massa att säga till dig

du åker ju till england nästa vecka och jag är helt fast vid din blogg måste checka in den HELA tiden, när du kommer fram till england kommer du fortsätta blogga eller ba fokusera helt på din fotbolsskarriär?

och asså fast att jag är 6-7 år yngre än dig och bor i malmö, första gången du nämnde att du skulle åka till england jag blev ledsen, vet nt varför är det för att jag kommer sakna dig eller din blogg ta hand om dig§

2011-01-10 // 21:03:38
» sadie

Hej Bryan, har en skön låt till dig! Lyssna på chris brown ft lil wayen and busta rhymes- look at me now! älskar början, en riktig bra danslåt. man skulle kunna få till en grym dans till den! Hope you like it! :)



2011-01-10 // 21:32:02
» ..

..har en till låt, haha. Chris Brown ft dr dre-flying solo. En gammal låt, du kanske har hört den! den betyder mycket för mig!

2011-01-10 // 21:35:18
» A

ett stort lycka till i England Bryan!!!!!!!!!!!! Hoppas det blir kul och att du lyckas :):):)

2011-01-10 // 23:26:25
» B

Bryan bror hoppas du kommer med de sista 8, du har mitt stöd till 100%!

2011-01-10 // 23:57:43
» caner

ahha din neger har du fått finnar? mulattobee.finnar.se din finnes favoritbloggare hahah

2011-01-11 // 17:59:20
» Bryan diggare

Vilket lag spelar du i nu?? diggar bloggen grovt och kriga i england!

2011-01-23 // 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback