NU ÄR DET NÄRA

Nu närmar det sig faktiskt.. Det jag har väntat på i månader och tränat extra hårt för blir snart av.
Jag åker om 5 dagar och kan ibland inte fatta att det är sant, hela den här resan har varit en process.

En rätt så lång process, min Mamma fick komma på mina matcher och filma. Jag fick sitta och klippa ihop alla mina videos, ladda upp de på youtube och skapa en fan page på facebook för att kunna bli upptäckt. Vilket jag sedan också blev. Nike från England ringde mig en vacker dag under sommaren kommer jag ihåg, efter det blev jag kontaktad av Nike Sweden och det minns jag som igår..

Mitt i mörkret, hemma i vardagsrummet satt jag på soffan och kollade på en landskamp mellan Holland och Sverige. Plötsligt fick jag ett helt oväntat samtal från ett nummer som jag inte hade sparat på min lur, jag svarade och next thing i know var att jag är en utav 2 som ska till England. Om inte jag fick en galen adrenalin kick och ville skrika, om inte jag ville berätta för hela världen hur glad jag var. Men grejen var den att jag var tvungen att hålla det hemligt tills Nike gick ut med det officiellt. Och kolla nu mina läsare, kolla nu.. England om 5 dagar. Tro mig, vad du än vill lyckas med här i livet så kan du. Jobba bara hårt och tro mig dig själv så når du någonstans.

Folk säger att man behöver tur, och det klart man behöver turen med sig för att lyckas men som jag har sagt till mina fans som följer mig på min fan sida. Tur kommer inte av sig själv, du måste förtjäna turen och det gör du genom hårt arbete. Jag menar, 75.000 fotbollsspelare runt om i världen deltog i den här tävlingen, endast 100 åker till England för att tävla om de 8 kontrakt som finns. Det jag vill komma fram till är att jag bara inte har haft tur för att jag är 1 av de 100 som ska åka dit. Jag har lagt ner otroligt mycket träning och det vet ni som har följt mig här på bloggen i ett bra dag. Till och med när jag inte visste något om den här tävlingen tränade jag hårt så ge allt fastän ingen ser dig, gör det och bra saker komma din väg. Du kan bli exakt det du vill bli, låt ingen stoppa dig...

Kommentarer
» p.e

lycka till Bryan, ska be för dig!

2011-01-14 // 22:25:50
» micaela

NÄNÄ! Wiie, så kul för dig, riktigt grymt! :D Ska hålla tummarna tihi.

2011-01-14 // 22:57:05
» :D

tips : http://worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhNut9Ids5k96YPHFo chad bjuder på middag, skriv om det (Y)

2011-01-15 // 19:24:33
» BS

Det är sjukt hur mycket du har satsat för det här, du förtjänar verkligen det. Lycka till som fan, är glad för din skull!

2011-01-16 // 19:45:11
» girlish

Fan vilken motiverad kille du är Bryan:P skitduktig och beslutsam du är :P all lycka till dig killen :O du har rätt i det du säger.:O

2011-01-17 // 09:39:00
» rsa - tralalalalaa

asso shiet kan inte fatta det, är ingen standard läsare men kan titta förbi ngn gång och damn de här kom som en chock asso damn, med hårt arbete kan man verkligen komma vart man vill, bara man put some heart & soul in it!

riktigt bra jobbat! och lycka till med livet i england!

2011-01-24 // 21:44:49
URL: http://japo.blogg.se/
» rsa - tralalalalaa

asso shiet kan inte fatta det, är ingen standard läsare men kan titta förbi ngn gång och damn de här kom som en chock asso damn, med hårt arbete kan man verkligen komma vart man vill, bara man put some heart & soul in it!

riktigt bra jobbat! och lycka till med livet i england!

2011-01-24 // 21:45:02
URL: http://japo.blogg.se/
» rsa - tralalalalaa

asso shiet kan inte fatta det, är ingen standard läsare men kan titta förbi ngn gång och damn de här kom som en chock asso damn, med hårt arbete kan man verkligen komma vart man vill, bara man put some heart & soul in it!

riktigt bra jobbat! och lycka till med livet i england!

2011-01-24 // 21:51:36
URL: http://japo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback