OH MY GOSH TWITTRADE MED EVELYN LOZADA

Godmorgon på er!
Jag vaknade vid kvart över 6 eftersom jag inte kunde sova mera, jag var inte så trött.
Jag vet inte vad som har hänt men de senaste veckorna har jag blivit fett morgonpigg lol!

Men anyways, jag låg kvar i sängen med min iPhone i ett litet tag.. Checkade min fan page en snabbis för att skriva Good morning till alla mina fans. Efter det loggade jag in på twitter och då jag såg att Evelyn Lozada var rätt så aktiv. Hon och hennes kille var på flygplatsen och väntade på flyget som var försenat från Madrid till Barcelona. Så jag tänkte att jag skriver till henne och förhoppningsvis får jag ett svar.. Guess what, bara några minuter efter att jag hade skrivit till henne skrev hon tillbaka..

Jag blev helt hype och studsade upp ur sängen lol.
Vissa av er kanske inte har hört talats om Evelyn förut?
Hon är tv-kändis, håller på med fashion och är med i den kända reality showen Basketball Wives.
Nu är hon dock inte tillsammans med någon basketspelare längre.. Hon är tillsammans med den amerikanska fotbollsspelaren Chad Ochocinco. De bor inte i Spanien utan är bara där på semester.

Chad Ochocinco är typ en av de kändaste amerikanska fotbollsspelarna precis som Reggie Bush.
Fatta vad skön han är lol, han har bytt efternamn till Ochocinco bara för att han har nr 85 på sin tröja.
Jag följer Chad på twitter och måste säga att han är skit rolig att följa, han uppdaterar ofta och nu när de har varit i Madrid har han laddat upp massor med bilder från resan. Han är till och med vän med min idol Cristiano Ronaldo, de träffades och åt middag tillsammans med deras tjejer. Chad och Evelyn var även på Real Madrids träning helt privat för några dagar sen. Det där är vad jag kallar status.

Evelyn, Chad, Cristiano, Irina - Efter middagen

Vill ni se mera bilder från deras resa i Madrid så hittar ni de här.
Det jag ville komma fram till är bara den att jag är fett glad över att Evelyn skrev tillbaka.
Hon är så vacker, riktig wifey material.. Kan fortfarande inte fatta att jag har twittrat med henne :)
Hon har gjort min dag, den är klar nu ha. Nä men hon fick mig verkligen att få en bra start på dagen!

Spana in hennes officiella hemsida på evelynlozada.com
Före jag avslutar inlägget vill jag bara säg en sak, hejdå med facebook.
Ni hittar mig på twitter.com/BryanMassa
Deuces

Kommentarer
» aalina

snacka om kändiskåt

2011-01-11 // 21:20:27
» Anneli trivino ♥

grym blogg såg den nyss och fastnade för den på en gång (:

2011-01-11 // 21:41:15
URL: http://anniiw.blogg.se/
» Emma

Idag var första gången jag läste din blogg & jag fattar inte hur jag kan ha missat något så bra haha! Alltså, dina videoinlägg är ju helt amazing + att du är fööööööööööör snygg, herregud vad snygg du är! Nej, men du äger haha, ville bara dela med mig av det :) <3

2011-01-11 // 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback