Skön dag på gymmet

Sho på er alla söta och sköna läsare! Bryan hära, din tjejs favoritbloggare, mr.doitforthe ladies ha!
Nä men jag kom hem för ett bra tag sen, jag har som ni alla vet varit och gymmat. Jag måste börja med att säga att jag hade en riktigt skön dag på gymmet idag. Jag träffade på en tjejkompis på gymmet och så pratade jag med min favorit instruktör, hon är så fin haha. Ni vet vilken instruktör det är jag snackar om eller hur? Jag skrev om henne här på bloggen för inte så längesen ju. Snygg, svensk tjej som också är fett duktig som instruktör. Hon är faktiskt min favorit där borta, gillar hennes pass bäst.

Men hur som helst.. Dagen på gymmet började med att jag kom dit och fick syn på en tjejkompis till mig. Vi snackade lite sen körde jag själv i ett tag för ni vet själva hur det kan bli. Man snackar lite och tillslut snackar man mer än vad man tränar. Så jag körde mitt och hon sitt, vi passade på att prata med varandra emellan övningarna men vi snackade som mest sen när vi båda stretchade.

Nu till grej och the day haha. Ni vet instruktören, jag behöver inte säga hennes namn så vi kallar henne för instruktören ha. Det var faktiskt hon som hälsade på mig först, hon sa typ heejsan, gott nytt år på dig. Jag ba ah tack detsamma... Sen frågade jag när hon skulle börja med passen igen, hon hörde inte exakt vad jag sa eftersom hon hade hörlurar på sig så hon tog av sig de och jag fick säga samma sak igen. Hon svarade och vi snackade lite grann men sen var det dags att köra igen. Jag tränade benen idag, 3dje dagen i rad. Tränade benen i igår och i Måndags också, har värsta träningsvärken.

Men anyways, hon sa och vinkade hej då till mig när hon skulle gå göra hennes sista grej, vilket var att löpa på löparbandet. Jag sa hej då men kom efter ett tag på att jag skulle påminna henne om en grej, 2 låtar som jag hade önskat att hon skulle ha på passen. När jag var klar med alla övningar och skulle börja löpa på löparbandet var hon också där och då passade jag på att påminna henne. Jag ba, har du fixat låtarna jag önskade haha? Hon ba, juste.. Bra att du sa det hit och dit. Sen börja vi snacka fett mycket, orkar inte gå in på detaljer men vi snacka i typ 10 minuter och det var chill maddafaaka haha.

Vad tror ni, har man någon chans eller? Nä skoja ba, men de va chill.. Finally efter 1 år på gymmet har jag lyckats snacka med henne och inte bara säga hej/hej då. Synd att mitt medlemskap tar slut nu i Januari när jag precis har börjat få lite kontakt med henne :( Vill också säga att jag är imponerad av min tjejkompis som var och tränade imorse, de flesta tjejerna ligger säkert hemma och sover den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback