TRÖTT

Shit jag vaknade nyss, grejen är den att jag somnade klockan 6 på morgonen igår.
Sov bara i 4 timmar sen drog jag till gymmet och körde hårt.
Min plan var att vara vaken ändå tills 11 på kvällen för att sen sova men jag lyckades inte.
Jag blev för trött runt 5 tiden och deckade fint, riktigt fint. Kändes skit skönt att sova.
Som sagt, vaknade nyss men ska försöka sova igen. Jag är fortfarande trött och känner att jag kan somna om igen och det är ju bra för jag vill vända tillbaka på dygnet igen. Fan vad skönt, äntligen. Ska sova nu sen dra till gymmet imorgon bitti. I made it, eller jag kommer klara det.. Jag kommer vända tillbaka på dygnet, finally liksom. Godnatt på er alla söta och sköna läsare, jag spanar in med dagens låtar imorgon så fort jag vaknar. Jag vet att ni väntar och är nyfikna vilka låtar jag kommer välja ut men hold on bara. Kärlek o Respekt, sov gott!

Kommentarer
» Anonym

ska jag vara helt ärlig så skiter jag fullständigt i dagens låtar hahaha

2011-01-03 // 22:58:11
» ANDREA

de braaaaaaaaaaaa bryan

2011-01-04 // 00:40:02
URL: http://andreagasiun.devote.se
» Anonym

Hur började lil romeo följadigpå twitter?

2011-01-04 // 01:07:00
» Anonym

ist för att va sån groupie, hooka mig med din syrra

2011-01-04 // 01:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback