VECKANS LÅTAR - Vecka 1

Låt mig börja med att säga att jag är förvånad och mycket besviken faktiskt.
Den här veckan var den sämsta veckan av alla gånger ni har fått önska låtar..

Jag kan börja med att säga att det inte ens var så många som deltog, okej det var 23 pers som var med och önskade men det var inte så bra kvalite på låtarna som det brukar. Jag menar, om ni inte tycker det är en kul grej att kunna vara med och önska veckans låtar så kan jag välja ut 3 låtar varje vecka helt själv.. Det är lugnt men säg det i så fall så jag vet. Tycker bara det är lite synd eftersom jag tycker det är kul när ni är med och deltar och önskar låtar. Jag minns hur det brukade vara förut, alltid var det runt 30-40 pers som var med och önskade fett najsa låtar. Nu är det hälften och låtarna är knappast på samma nivå som tidigare.. Men anyways, jag lyckades i alla fall hitta 3 låtar + en musikvideo som jag diggar!
Före jag bjuder er på låtarna måste jag även säga att vissa är fett sega. Asså hänger ni inte med eller vad? Det var 2 eller 3 personer som önskade låten Champion med Chipmunk och Chris Brown. Den låten var bland veckans låtar förra veckan, kom igen vad fan! Ska vi strunta i veckans låtar kanske?

♫There's something about you Baaby, got me goin Craazy♫
Tung låt med en enkel och chill musikvideo. Pumpade sönder den förra året!
Bra val, mycket bra val. Bow Wow - Like This (Önskad av: Erik A)

♫She's my Pusha
Även denna låt önskad av Erik A. Återigen ett bra val.. Lloyd - Pusha.
Och som du hade kommenterat kommer man aldrig tröttna på den.

♫Me against them, Me against enemies, me against friends
Skön låt ur Nicki Minajs nya album Pink Friday, hon har så skönt flow när hon rappar!
Inte nog med det, hon har bra meningar också typ som den jag skrev där uppe..
Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly (Önskad av: Michelle Maiga)

♫You can count on me like 1 2 3, I'll be there
En bra låt med en skön handling, lyssnade på den fett ofta i Sommras.
Bruno Mars - Count On Me (Önskad av: Mona)

Kommentarer
» Anonym

DET BEROR PÅ DIN UPPDATERING, HADE DU UPPDATERAR BÄTTRE HADE FLER ÖNSKAT LÅTAR. DIN UPPDATERING HAR VARIT FETT KEFF OCH DET ÄR DÄRFÖR !!

2011-01-04 // 16:01:05
» Ailin

Här har du riktigt tunga nya låt:

Look at me - Chris brown, Busta och Lil Wayne

Wet - Snoop dogg

Deja vu - Inna



2011-01-04 // 17:51:05
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» justina

jag önskar låtarna: Aint thinkin' bout you - bow wow ft. chris brown och Raining men - rihanna ft. nicki minaj :) kramarrrr <3

2011-01-04 // 20:17:12
» Baptiste

Till nästa vecka önskar jag låten Whoodihoop av Lil Romeo den är tung :p

2011-01-04 // 21:00:09
» Anonym

omg orka var glad att vissa en s går in på din blogg och kommenterar du uppskattar inte ens det? öppna ögonen fan...

2011-01-04 // 21:16:54
» Anonym

det lät nästan lite divigt...inte alls kul att höra sånt, va nöjd med det du har fan! ska sluta kommentera isåfall

2011-01-05 // 00:12:17
» Anonym

Frågan är Bryan om du ens lyssnar på ALLA låtar som önskas? Det var ganska bra låtar men jag tror nog inte du lyssnar ordentligt. LYSSNA INTE BARA PÅ BEATET, LYSSNA PÅ LYRICSEN OCKSÅ!

2011-01-05 // 00:23:41
» sandy

Men allvar bryan, du verkar har blivit helt divig och fått för mycket luft för att fortfarande verka ödmjuk. ta det lugnt vafan.....

2011-01-05 // 00:52:45
» Anonym

joo ha kvar det så att dina läsare & får bestämma nått i din blogg, va glad att några endå kommenterar

2011-01-05 // 01:07:19
» Anonym

2011-01-05 // 02:06:33
» Anonym

Komigen Bryan, blivit lite för starstruck va? Vart tog den söta Bryaan vägen? Romeo har fått dig på en annan nivå, du är tydligen för ball nu.

2011-01-05 // 02:07:43
» Anonym

hahah visst re!!!! håller me "personen som kommentera före mig"....faan har flygit i dejj?? visste faan inte att du var en sån häär flippare!! shiiet!!! du kanske har blivit liite starsruck nu när du har snackat me cooola rome å har coola kontakter va?? tagga lååååång om du ska leka iskall mot oss läsare som ens tar VÅR tid att kommentera i din blogg and acctually make it WORK!! så sluta va så fu***ng fittg som du e!!! we acctually enjoyed reading ur blogg men passssss på dig om du ska leke Mr Kylig o Mr Iskall!!!

2011-01-06 // 00:53:44
» Anonym

U aint the boss of us när du ska ge oss skäll!!! we tried,vi önskade låtar för inte vara din skull,vi önskade de kanske för attandra läsare ska få chansen att lyssna på låtar som might be knew for them...aight?? hope u got that!!

Mr diiiiiva!!!

2011-01-06 // 00:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback