VECKANS LÅTAR - VECKA 2

Så här ska det vara varje fuckin vecka!! Ni gör mig glad nu ha.
Över 60 pers var med och önskade låtar den här gången, förra gången var det bara runt 20 pers..
Jag sa ju att ni kunde bättre än så, se till att inte tappar det här bara. Fortsätt precis så här nästa vecka också. Men jag undrar verkligen vad det var som fick så många att delta den här gången? Var det för att jag klagade lite senast och blev besviken för att jag vet att ni kan bättre eller var det kanske den nya regeln som fick er att vilja vara med. Alltså regeln som innebär att jag länkar till eran blogg om det är eran önskade låt som jag väljer ut. Lol, jag har ingen aning. Fortsätt bara.. :)

Okej men låt mig presentera låtarna för er. Det var några stycken som önskade låten Moment 4 life med Nicki Minaj men efter som Yungdru var först så skriver jag att han var den som önskade låten.

♫ I wish that I could have this moment for life, for life, for life ♫
Jag diggar moment 4 life fett mycket, den är chill och Nicki har som vanligt ett galet skönt flow.
Men även själva handlingen av låten är fett bra.. Jag menar, om du har nått någonstans i livet...
Om du t.ex. alltid har velat bli en professionell dansare och tillslut får ett kontrakt vilket gör att du får vara med i musikvideos så vill du ha den där "stunden för livet/moment 4 life". Jag kanske inte var så tydlig med mitt exempel men jag hoppas ni förstår vad det är jag menar.

Andra låten You Just Need Me med Trey Songz är i alla fall 100 % önskad av:
Klara - klarahomepage.blogg.se

♫ You just need me girl, I know just what you need. I got just what you need, and I'll give it to you 
Ingen annan hade önskat den låten och jag måste säga att hon gjorde ett riktigt bra & smart val.
Jag diggar den låten eftersom sättet som Trey sjunger i den är chill, grejen är den att även den här låten har en bra och skön handling.. Speciellt om man är kille och vill haffa någon tjej lol.

Den sista men inte sämsta låten som jag gillar och som jag tyckte hade något extra var
Break Up To Make Up med Jeremih önskad av Elin - eschluter.blogg.se

Why should we break up if we keep makin' up? I mean let's just stay together
Det var ett tag sen jag hörde den sist och jag minns att jag alltid brukade lyssna på den Sommaren 2009 när jag satt på bussen på väg till förskolan som jag sommarjobbade på. Jag minns också att jag tänkte på kärleken när jag lyssnade på den, kom att tänka på tjejer som jag gillat och varit på G med men som det aldrig blivit något av. Och det är typ lite av det låten handlar om. Break Up 2 Make Up..

Ni var galet tunga på att önska låtar den här veckan och ni ska veta att ni gjorde det fett svårt för mig att välja ut 3 låtar. Men som jag brukar säga ibland så lyckas jag alltid hitta 3 låtar som jag gillar eller som jag fastnar för. Fortsätter det så här kanske jag måste välja ut 5 låtar istället för 3 lol. Btw jag kom precis på att jag glömde presentera veckans musikvideo.. Det får bli Sidekick med Romeo och hans farsa Master P aka Miller Boyz. Önskad av Baptiste, bra val mannen..
Jag pumpade sönder den här låten 2007 när jag hade hiphop stilen lol, jag typ satt och studerade den här videon.. Kollade vad Romeo hade på sig osv, men så är det när man är liten, man ser upp till andra. Det gör man ju fortfarande men inte så att man börjar klä sig efter de också. Man måste kunna hitta sig själv och veta vem man själv är. Anyways jag längtar redan till vecka 3! Kärlek & Respekt.

Kommentarer
» andre

Hur kan du inte ta med den jag önskade :P

2011-01-12 // 09:49:31
» Klara

Tack Bryan !

Det är nog top 5 bästa av Trey songz låtar!

Ha det najs :)

2011-01-12 // 17:15:58
URL: http://klarashomepage.blogg.se/
» Daniella

Du har glömt s:et i mellan klara och home. Klarashomepage.blogg.se, så ska det vara

2011-01-12 // 18:12:01
» Anonym

omg sämsta hittills, aldrig vart så kefft! ee du kasnek bög? no efense

2011-01-12 // 19:59:16
» Anonym

hej bryan

hur hittar min sin url (till bloggen)

2011-01-13 // 21:09:11
» Bee

Break up to make up är riktigt nice!

2011-01-18 // 15:59:38
URL: http://mentalfireworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback