Baby I'm in Control

Hur många av mina läsare är uppe nu? Det är några stycken gissar jag på.
Bilden stämmer inte överens med det jag gör nu men hur som helst, jag sitter i köket med min laptop och bara softar till skön musik. Jag dricker te och ska snart lägga laptopen åt sidan för att läsa lite ur fotbollsmagasinet FourFourTwo.

Ikväll var jag online på facebook chatten, utan att överdriva nu men det var första gången på flera månader om inte ett år haha. Det var kul, riktigt kul faktiskt. Lite jobbigt när flera små röda rutor poppas upp men vad kan jag göra liksom, det är bara acceptera läget. Jag chattade med galet mycket folk, över 50 pers tror jag och för första gången gjorde jag verkligen mitt bästa för att chatta med exakt alla. Ni är otroligt schyssta ska ni veta, eller det vet ni redan om eftersom jag skrev det på min profil och den statusen fick över 30 likes direkt.

Det är verkligen sjukt hur jag många läsare jag har utanför Stockholm, jag menar gulliga tjejer från Skåne, Västerås, Eskilstuna och Göteborg bara för att nämna några få städer skrev till mig. Många vill att jag ska komma och hälsa på men det blir svårt att åka till exakt alla ställen haha. Det kanske blir Göteborg för mig om en och en halv vecka, vi får se om det blir av helt enkelt.
När det gäller att logga in på facebook så får jag se hur jag gör i framtiden, det var ju trots allt nice att komma i kontakt med er läsare.

Idag har jag haft två fotbollsträningar som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Imorgon är jag ledig så då tänker jag chilla till max, ensam eller med en tjejkompis det återstår att se... Precis som igår natt ska jag bjuda er på en bild och en skön låt som ni kan softa till. Jag säger bara grabbar den här låten funkar bra när ni tar det lugnt med eran tjej och ladies säg inte nej.. Klicka bara på play nu och jag garanterar att ni kommer digga låten!


Kommentarer
» Sara

vad heter artisten och låten? <3

2011-07-07 // 00:10:31
» S

Låten va skit bra, vad heter den? :D

2011-07-07 // 01:04:06
» R

du borde göra en spellista för när man bara chillar med en tjej! bara ett par låtar ...

2011-07-11 // 04:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback