BBW

Idag har jag slappat och tagit det lugnt till max tillsammans med mina syrror.
Vi har suttit i vardagsrummet hela dagen lång och kollat på den nya säsongen av Basketball Wives. Som ni alla vet har jag sett säsong 1 och 2. Säsong 3 som startade för några månader sen började jag alltså kolla på idag så nu är jag ikapp folket i USA. Eller nästan, vi kollade på 4 avsnitt idag och jag tror att dom är inne i det 6e eller 7e avsnittet i USA.

Men det gör inget, jag ska kolla på dom senaste avsnitten imorgon, så jävla nice serie asså.
Synd att den inte går på tv här i Sverige, eller det gör inget egentligen eftersom man kan precis som mig ladda ner avsnitten! Fullt med drama är det hela tiden haha, det är så sjukt.

Som vanligt är det Evelyn Lozada jag gillar mest, jag följer henne och hennes dotter Shaniece på twitter. Ni som har följt mig blogg i ett tag vet även om att jag har twittrat med Evelyn ett flertal gånger, det har gått så snabbt. Jag menar jag twittrade med henne under slutet av säsong 1 och någonstans i början eller mitten av säsong 2. Typ före hon officiellt blev tillsammans med Chad Ochocinco, nu är hon överdrivet känd och har en halvmiljon följare på twitter hehe.

Riktigt nice är det att ha börjat följa programmet igen, någon mer som gör det?

Kommentarer
» Anonym

Nope, should I ? Sitter istället o bloggar o lyssnar på Nelly- Dilemma gammal goding. Ska kolla på onetrehill på nytt dsv från säsong 1 hihi, pusss B

2011-07-23 // 01:22:11
» Anonym

vart kan man ladda ner den ?

2011-07-23 // 03:14:46
» Anonym

gör stay fresh inlägg BEEEEEEEEEREJ :D

2011-07-23 // 12:11:35
» Doyouhaveswagglikeme

Man behöver inte ladda ned den man söker bara på Basketball Wivess season 3 episode 6 elr 7 enkelt. Plus Usa ligger långt förre men dom har inte kommit ut på datan

2011-07-23 // 20:56:53
URL: http://blackstripe.blogg.se/
» Anonym

KOLLAT på varenda en! couldn't agree with u more! hahahah för roligt med deras drama, ska börja checka säsong 3 nu !

2011-07-24 // 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback