BM9

Kom hem för ett tag sen efter ha varit och spelat match. Den slutade 1-1, mycket tråkigt eftersom vi var det bättre laget matchen igenom och förtjänade 3 poäng. Men nu är matchen slut så det finns inget man kan göra, vi får hålla huvudet högt och fortsätta träna hårt så kommer vi börja vinna igen. Läs mer om matchen här.

Jag gjorde målet för oss men tyvärr räckte det inte till en seger idag. Jag känner mig i bra form men det kan bli bättre, jag vet att det kan bli bättre. Det var min första match i 9an och mitt 9e mål, nu har jag gjort 6 mål på dom 5 senaste matcherna så det klart självförtroendet ligger på topp!

Hur som helst, jag ska käka nu och sen ska jag röra mig mot Solna för att kolla på AIK mot Elfsborg. Jag spanar in sen när jag kommer hem. Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Anonym

tung kille...... riktigt aik fan är du B9:an.. keep it up

2011-07-31 // 18:35:59
» dylan

Brush lägg upp typ en RnB spellista vill ha lite på min iPod!

2011-07-31 // 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback