Chilling hela dagen

Hey ladies!
Ni som undrar vad jag har gjort idag kan få veta direkt att jag bara har chillat, inget annat hehe. Jag har bara chillat och tänker fortsätta göra det under kvällen. Igår tankade jag hem filmen Man On Fire med Denzel Washington men jag kollade aldrig på den så jag ska nog göra det ikväll. Chips, läsk och godis har jag så jag kommer att röra mig mot mitt rum vilken sekund som helst, koppla laptopen till tvn, lägga mig bekvämt i sängen och se på filmen.

Jag hoppas Man On Fire är bra, eller vadå jag hoppas? Det är den säkert, jag menar Denzel Washington är ju med hehe. De senaste dagarna har jag kollat mycket på film som ni är medvetna om eftersom jag skrivit om det här på bloggen, det roliga är att dom fyra senaste filmerna jag kollat på har varit med Denzel.

Nu till något helt annat.
Eftersom GBG inte verkar bli av för att jag och min kompis inte har någonstans att sova så tänkte jag kolla hur många det är som ska på Stockholms veckan på Gotland? Vi skulle inte banga på att åka dit men frågan är bara vart man ska sova, jag har väl inga läsare från Gotland.. Eller?? Hojta till på facebook i såna fall :)

Kommentarer
» raffe ghannam

walla bror min kusin jobbar på ett hotell där. hojta till på fb om du är intreserad, kärlek & respekt



2011-07-20 // 01:01:26
» Anonym

Vad är stockholms veckan på Gotland?

2011-07-20 // 16:20:31
» Lady A

Tror att det är vecka 32. Det är förövrigt galet nice i Gotland. Rekommenderas starkt! ;)

2011-07-20 // 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback