Direkt från luren!

För några dagar sen var det en läsare som frågade mig varför jag aldrig bloggar från mobilen. Ska jag vara helt ärlig har jag aldrig tänkt på det. Jag kom att tänka på det nu och det är fan nice att spana in med ett inlägg direkt från luren, det ända som är kefft är att jag inte kan ladda upp bilder. Om jag väljer bilder ur arkivet, asså bilder som jag har lagt upp tidigare så funkar det men det går inte välja bilder från mobilen. Blogg.se borde fan göra en app till iPhone, tycker inte ni också det? Men hur som helst, jag klev precis av bussen. SHIT VILKEN NICE GÄRI DET VAR SOM GICK FÖRBI MIG PRECIS!! Farlig gött, svensk, rött hår som Rihanna och tatueringar på armarna. Jag lyssnade på musik men jag såg hur hon frågade en tjej som gick framför mig vart bussarna går. Jag ba fan brää, fråga mig istället haha. Jag gissar på att hon var något år äldre än mig. Men anyways, vart var jag någonstans? Juste, jag klev av bussen och väntar nu på tåget. Jag är på väg till träning om ni inte har fattat det ännu, sista träningen innan uppehållet men vi har som sagt match mot Karlstad imorgon före uppehållet börjar. Ikväll kommer min syrra Liza på besök från London. Det har gått några månader sen hon var här senast så det ska bli kul att se henne igen. Jag kommer troligen börja med mina stay fresh videoinlägg då också hahah. Diana, min andra syrra kommer också hem idag efter att ha spenderat 3 veckor i soliga Cypern! Det ska bli kul att komma hem efter träningen, hela familjen kommer ju vara hemma och det var ett tag sen alla vi 5 var tillsammans! Nu är jag snart framme så jag tar och sätter punkt här. Fan vad nice, resan till träningen kändes så mycket kortare nu när jag skrev ett helt inlägg samtidigt som jag lyssnar på musik haha. Droppa en kommentar och låt mig få veta vad ni tycker om mobilinlägg, ska jag fortsätta eller strunta i det?

Kommentarer
» Anonym

Man kan ladda ned blogg.se PRO då betalar man 59:-/månad och så kan man göra helt vanliga och fina inlägg från en iPhone också och så kan man göra mer komplicerade designer också.

2011-07-08 // 15:24:32
» Lisa

JA! vad sägeru?? såklart du ska göra mobil inlägg bree :)

2011-07-08 // 17:54:12
» abodi

låter härligt bryan

2011-07-08 // 18:08:46
» .

låter bra bryan. Fortsätt med det!

2011-07-08 // 18:15:40
» Anonym

keep it up mannen

2011-07-08 // 18:15:55
» Chriu

haha du MÅSTE göra många stay fresh videos, skjukt tunga brooooooooooor

2011-07-08 // 18:33:18
» David

lite då och då faktiskt

2011-07-08 // 18:57:36
» Sami

Självklart ska du göra det, men jag tycker du borde komma till myshowroom Bryan!



//http://transformation.myshowroom.se

2011-07-08 // 22:54:40
URL: http://transformation.myshowroom.se
» Anonym

näääääääe stanna på blogg.se!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-09 // 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback