Karlstad


Det blev torsk
med 3-2 igår efter att vi ledde matchen i halvlek med 0-2. Ska jag vara helt ärlig fattar jag inte hur vi förlorade, jag har inte ens lust att tänka på det eftersom jag bara blir lack. Jag gjorde vårat andra mål och har nu gjort 5 mål på dom 4 senaste matcherna. Just nu ligger jag på en delad andra plats i skytteligan med mina 8 mål. Självförtroendet är på topp och jag känner mig i bra form, men jag känner också att jag behöver vila så det ska bli skönt med två veckors uppehåll.

Det här var faktiskt filmat av en tjej på läktaren, fett schysst ju!
Jag säger ju att mina fans är bäst!
Jag vill tacka grabbarna som tog kort med mig före matchen och grabbarna som tog kort med mig efter matchen. Det uppskattas och jag är tacksam för erat stöd. Tack till tjejerna också, ni vet vilka ni är haha. Nu gäller det för oss att vila och komma tillbaka starkare i den andra delen av säsongen!

Kommentarer
» Shan'

inget att tacka för ! du är bäst ;)

2011-07-10 // 19:23:46
URL: http://www.chilis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback